Monday, November 14, 2011

呢個EVENT好有返學FEEL!

早前有幸比NEO DERM 邀請出席他們專為BLOGGER 而設的EVENT!

一去到, 見到全部為BLOGGER 健康著想而訂的食物,





已經好吸引啦~

加上舉行地點係位於時代廣場的ELYSE 旗艦店,


好大..好有太空FEEL , 又好似係航空貴賓室既FEEL .

不過估唔到太空機槍入面係有個上SEMINA的會議室,

當日我地一共2X人一齊上堂..

學乜野???





就係學REENEX, DERMES, ELYZE 同埋EVVUS 既皇牌療程.

唔知大家有冇聽過佢地個品牌呢?

或者我提D重點, 可以扚返你地既印象!

REENEX....鍾楚虹小姐呢? 膠原自生阿??


小妹之前試咗啦~~~

你用咩心態對代試用? 一次即變仙女? 享受過程, 了解個中功能才是主旨!




DERMES

劉心悠, 卓韻芝呢?


脫毛專家...

有冇生返先?? 我冇..我冇...我都冇..~~!!!

有印象嗎?



ELYZE,

呢個勁啦..

一講大家一定會知..係周慧敏阿~?!

宜家ROAD SHOW 成日播緊呢!

係瘦身專家~

25歲, 就好似係琴日既事~





EVVUS

我都試過..

唔記得可以重溫~

覺得緊張, 是正常的嗎?


睇完我篇文登入LINK, 可以得到$2525既禮品阿~!


估唔到我差不多樣樣都試過,

不過佢地的產品又多種, 好多難一次過可以試完~!

佢地有咩產品?

好.等我SHOW 佢地既皇牌比你地睇啦~

我相信好多人都有用過....





好老實, 我只係用過佢地既落妝水,

真係好得~ BIODERMA~~!

今次即場示範有幾得先~

話說PR CECILIA 唔想我地只係坐度聽書咁悶,

所以安排咗BODY PAINTING 教學比我地玩具!
今次係教畫花...

用顏料上手..

先畫花辦,



係咪好似長咗D 呢?

掘返埋會變短架~!


見到冇...短返...

再畫花心..同上閃粉~!



黑色一點點個D咪係閃粉囉~~

唔係污衊~!!!



好...跟著玩完便用BIODERMA 抺甩佢啦~



先整濕塊棉,


再放上去, "焗一焗"


 WAH...

即時D 色去咗塊棉到阿,

而隻手再抺多抺...乾淨哂~!

YOU SEE~




呢一晚, 的而者係上咗一課理論課,

係有少少悶,

好彩中間有D GAME可以輕鬆一下~~

下次希望可以有更多有趣既聚會啦~



大家都想參加試用活動, 可以到


Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。