Tuesday, November 1, 2011

超級靚聲, HTC Sensation XL 帶你進入音樂另一新境界

阿技好好好開心,

之前得到朋友邀請,

可以出席 HTC “Rock Ur Beats!” Music Party !

起初阿技都以為係一個普通的一個發佈會,

但係原來唔係阿~

今次HTC 原來係有新機發佈,

係新既電話阿~~~~~~~~

新的HTC Sensation XL with beatsaudio.

即係咩??

係玩靚聲阿~



見到我手上的HTC Sensation XL 係勁吸引人既白色機殼,

加上4.7吋大SCREEN 真係好高清阿~~

前後鏡頭好方便, 可以隨時自拍一餐!


拍攝模式好多樣化,

唔同既MODEL 可以做出唔同的效果阿~!



見到嗎? 薄到呢....

原來呢部HTC Sensation 只有9.9mm 咁薄!

可以隨時"YIE"係褲袋都冇問題啦~

當晚除咗可以優先玩呢部機之外,

就係可以近距離睇明星啦~



我相信冇人唔識佢掛..

佢咪係KARY 囉!

係我心目中的一個靚聲王!

連KARY 都覺得HTC Sensation 係一部正機時,

我都想支持下~~~!

KARY 來到, 點會唔唱歌就走阿!

你睇佢唱得幾投入~!!



呢D先係專業阿!

大家係咪好羡慕我可以咁近接觸佢呢? (奸笑)

我相信演唱會$480票都未有咁近呢~!

跟著出場的係.....MR.


唔好講笑,

佢地真係好ROCK 下..我相信用HTC Sensation 聽佢地既歌,

一定好ROCK N ROLL~~!

係喎..未介紹當晚的主持...係森美!!!

玩過當晚的新機HTC Sensation後,



講真..真係心動,

好想入返一部阿..

(許願...中)


大家想知多D有關HTC Sensatin XL的資料,


想搵我?



Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。