Wednesday, November 23, 2011

你都唔醒水既~?!! 我在等你進一步的表白...但你竟然去咗...!!

阿技自從全職當「技寨寨主」後,

日日都好想把自己要分享的事UPDATE,

可惜, 人總是有惰性,

總是喜歡一拖再拖...

*

前天阿技去咗一個地方,

是從報紙得知這個美妙之地,

好想去睇下阿~!

(一定好浪漫架呢?!)

如大家有阿技的FACEBOOK,

都會知道阿技去咗沙田新城市廣場的一個叫做"星光花園"既地方,

拍了一張到此一遊既相片,



而這一樣相片,

自己都估唔到會咁大迴響,

大家都好有興趣!

所以我決定優先出文同大家介紹下!


這個場地係FOC....(FREE OF CHARGE ) 唔使錢入場,

由每日下午四時開始於一期四樓換領處派發當日入場卷,

每人只可以攞2張咋!

而逗留時間只有20分鐘,

每一場次可以容納550人,

仲有每一場都會有四分鐘燈飾匯演, 同場燈光啓亮四分鐘比大家影相呢~





地點: 沙田新城市廣場一期七樓星光花園





穿過呢個藍色星光拱門便可以進入啦~

係阿, 記得係場數開始前五分鐘要到啦,

因為MISS 咗迟咗會係你既損失~!!!


其實大家都想知呢個SHOW 有咩睇,

專登入沙田睇SHOW 抵唔抵?



未亮燈前, 講真, 真係冇咩料到!

不過準時開SHOW!!


一開始會見到燈光如流星咁流動,

呢一刻好動人...



配合好似"星戰"的主題音樂,

星光流動,

好浪漫阿~~

雖然短短八分鐘, 但已經覺很動人!


小妹一直諗,

如果有人係呢個MOMENT 同我表白, 求婚.....我估我乜都肯..

可惜, 我既......朋友...走咗去....

影靚模...!!!!!! (灰)




唔醒水...冇計!!!!


大家如果有興趣都可以去睇下~



日期: 由即日起至2012年1月15日開放

時間: 6:00PM 至10:00PM




醒目提示:

大家入到去, 要即刻霸位影靚相,

而霸位位置最好似企係場地離場位置(個VIEW 係最好!!)

同場前面冇人會遮到你影相呢~!





Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。