Monday, November 7, 2011

今日心情應該係用.....佢~

點解...點解....點解D 唇膏會咁得意既~~

係咪比日日唔同心情既時候用阿!!!??!!

今次收到的六支唔同表情的唇膏,

足以表現出唔同的顏色~


TONYMOLY Petite Bunny Gloss Bar 別緻小兔唇彩棒棒

唔講真係唔知係唇膏阿~!

今次呢支唇彩棒棒,

能夠塑造豐盈櫻唇, 增添性感魅力.

除咗外表可愛之外, 同時方便攜帶外,

更蘊含多種韓國野生莓子成份, 包括藍莓, 黑莓, 士多啤梨, 小紅莓及覆盆子等,

呢D係有效激活雙唇細胞的成份, 

 能時刻為雙唇補充水份, 令雙唇呈現自然健康的紅潤色彩.




顏色不會太誇,

可以淡淡的顯出可愛!



顏色好似好深,

但係出來的色又唔係咁誇喎!



哈! 很喜歡小兔唇彩棒棒,


好似好無奈咁!

#1 Juicy strawberry  士多
#2 Juicy grape  提子
#3 Juicy orange
#4 Juicy peach 桃<----(我試緊的色)
#5  Juicy apple 蘋果
#6 Juicy cherry 車厘子

支支Petite Bunny Gloss Bar 別緻小兔唇彩棒棒     HK$62 / 2g

  軟化死皮, 潤澤唇色, 光滑柔軟,  軟化死皮, 減少唇紋

高效滋潤, 豐富果膠, 著色力強.

喜歡的話, 可以到以下地方睇下啦~

-     TonyMoly 概念專櫃:尖沙咀LCXThe ONE大埔超級城 、元朗廣場 (111日開幕)
-     SASA, CITYSUPER, LOGON
 


Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。