Tuesday, November 29, 2011

保濕粉一上面即變保濕水? Palgantone Aqua Lucent Powder係真唔係?

阿技孤陋寡聞, 唔知到現在科技已經進步成咁!

由粉狀可以變成水狀...!

直至收到PR 送來的一份要我真心寫評的東西,

才知道有呢樣野既存在~!

今次要同大家介紹的係..

Palgantong Aqua Lucent Powder

Palgantong 係面具的品牌阿..? 有印象冇?



呢盒就係我大驚小怪的新product.

其實阿技一直以為係普通碎粉,

直至打開見到粉紅色的粉狀...


用手一掂...

發現唔係滑身的質地先知自己一直都攪錯咗~!


錯了! 才看說明書,

這是什麼?



原來是透明質酸保濕水凝碎粉,

個說明講得好清楚係觸及一刻的水份導入新感覺.

大家或者會問...

呢個用來做什麼?

原來用係打底用,

即係當你做完護膚程序後,

打底用的粉....~!!!

由於太特別..

阿技做咗個小實驗...




見到嗎? 阿技隻手乾到裂,

試下用呢個保濕粉...

睇下有冇濕潤返d?



(說明, 白淨了只是打燈問題, 與此product 功效冇關!)

見到嗎? 裂紋明顯少了~

而老實講, 真係濕潤咗~!!!! (神奇)



大家或者會問,

用咩工具把呢d 粉掃上面?

答案是: Palgantong Face Brush,

即刻如圖見到呢支~



呢支掃係專係配合這個保濕粉用的,

一來很滑,

二來不會偷粉..同絶粉*!

* 絶粉即是當保濕粉掂到皮膚會變得水份重時,

個掃便會有點濕同食粉!



阿技於上好底妝後使用,

出來效果好似唔會乾爭爭同有返d光澤感~!

Aqua Lucent Powder 價錢$160

Face Brush 價錢$ 130

大大盒..有抵用~!


我相信大家又會問...

呢d 保濕粉係面度..會唔會難落妝?

我用返面具牌Palgantong 的Final Cleansing試過了...



呢隻係標榜OIL FREE, 能REMOVE 所有WATERPROOF 的妝物~!!




吱出來係GEL GEL 地的乳白霜....(咁形容明白嗎?)


我試過用上面,

感覺....好似平時屋企搽CREAM 一樣,

由於冇泡..

冇乳白色的水妝....

有點似用洗面奶咁..但係冇泡...

搽完後再過水...

都算乾淨架!



一支120ML..

價錢都係$120 ..即係1蚊1 ml...好抵用~!

仲要係Made in Korea呢~


大家如果對Palgantong 的產品有興趣,

可以到佢地WEB SITE了解更多阿!


想搵我?















Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。