Monday, November 14, 2011

我忍唔住要開POST 去投訢Beauty Forever, 好有局買的HARD FEELING!

玩野咩~!!! 今次真係迫我係度話人…..我一定會投訢!!!

話說小妹係BEAUTY FOREVER 長年客戶, 買咗N 咁多次FACIAL,

但係由於忙的關係, 成日都會唔得閒去…!

今日終於得閒D..打電話去炮台山個間分店(我一直去開)查下我仲有幾多次FACIAL , 諗住可以係呢宜家放假日子用啦..

打到去一問之下, 原來係有26次未做…DEADLINE 日期係22/11/2011 (資料由BEAUTY FOREVER 提供). 於是即刻拿拿林去卜即日去做, 用咁D “格仔”.

上到去炮台山個間, 係做緊個按摩時, 店長走入來SELL我買FACIAL , 話可以EXTEND 我個DEADLINE ! (冇問題..我預咗~ 但係唔明要我買格仔既次數點解可以由20 ..10..5 , 原來可以咁浮動!)

後來, 我拒絶了, 因為真係唔想再浪費, 想係距離22/11 呢八日入面, 用得幾多得幾多….用唔哂的, 算吧!!!!!!

做完按摩, 出到大堂, 我問店長星期五上午有位嗎? 星期日,下星期一, 二任何時間我都可以的, 同我卜哂佢可以嗎? 我想做BODY FACIAL, 盡量用哂個26次啦~!

點知, 店長即時答我..FULL…(有冇CHECK 過阿? )我再問其他日子呢? 都係全FULL!!!!!!! 跟著又SELL 我買格仔” !!!
我再問佢叫佢CHECK 其他分店, 佢一口都答FULL!!!!
(其實我見佢冇打過去問!!!便答我FULL!!!!)

於是我問店長, 我個MEMBER NUMBER係幾多後, 我決定自己打去BOOK~!!!

奇怪既時來啦~!

我落咗樓, 唔夠五分鐘後打電話去TST 個間分店, 卜星期五同一時間..BOOK 度的!!!!!!!! (咁到底店長你有冇同我CHECK , 定係跑數心切, 想局我買格仔?!!!!)

根住我再打去其他的分店問, 全部口供一致, 冇問我要卜咩時間, 只係一聽到我MEMBER NUMBER , 便即時話FULL, 要我留電話轉頭覆…..( 可惜一直都冇覆過).

講完後大家有冇覺得有疑點?

1.      點解我話唔想買格仔後,BOOK 任何一間都BOOK 唔到?
2.      BOOK 边間都唔使問我要BOOK 咩時間?
3.      TST 分店BOOK 到原因係咪因為我一落樓即刻打去BOOK 而佢地未來得切通風報訊”?
4.      就到DEADLINE, BOOK 唔到係咪有心要我買格仔?

太多太多令人局買的感覺~!!!!!!!

講真BEAUTY FOREVER SERVICE係唔錯,但係呢個手法我覺得唔要得囉~~!!!!!

我應該點做?

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。