Sunday, November 20, 2011

即時體驗shu uemura全新絲滑貼膚粉底及ifc旗艦店服務,現實版怪獸變人類~!

我一直諗緊用咩來形容這個服務, 終於比我諗到呢五個字「偷閒加油站」.

以前返寫字樓工, 返工時間已經好忙, 有時忙完一輪又要出去見客!

講真....忙到甩碌個樣已經好殘,

又要見大客? 又要代表公司出去見人?

 一個殘樣, 講真都好會好趕客~!!!!

於是我成日諗,

有冇機會可以有D化妝品牌可以提供30分鐘美容服務,

比自己個樣可以差一差電,

由怪獸變返人樣都好阿?!

呢個諗法原來真係會有人同我實現~!

Shu Uemura 近來推出咗Recharge-up 速效活膚面膜及眼膜護理呢個服務,

全個過程只需要30-35分鐘啫~~~

就可以變返有神彩既樣!

講....好似好勁,

都係親身試一次先可以話比大家知--------好定係WASTE 時間?!!






******


先比大家睇下我個殘樣先~! (怪獸出沒)




你地有睇錯, 未化妝前係又黑, 又暗, 又多黑頭.....

我個日就係咁既樣又屋企出門口去IFC 進行呢個試用! (夠勇呢!)

一去到,

見到BA 阿MIC 同我做個皮膚CONSULT,

了解我皮膚需要咩同欠D咩?!



跟著再同我解釋返之後做既內容同埋用D咩產品,








大約呢過過程用咗五至七分鐘!!

之後就帶我去咗一個小角落位去開始呢個「差電」.



阿MIC 好小心的幫我夾起頭髮, 以免弄髒~ !


再用皇牌產品的卸妝油同我全面清潔.



跟著再用紅萃能量活肌亮眼筆同我按摩眼部,

大家見到的係走珠形的筆狀,

平時屋企自己用可以用佢直接係眼部"碌"來"碌"去,

比個TIPS 大家, 原來"碌"係近眉頭,太陽穴位置係好舒服的,

碌到去個D位可以用一用力,

好爽啊~!

之後阿MIC 會用日式按摩手法同你塊面做按摩,

呢個動作又係好正的...

比我影到比大家分享,

跟著做....包爽~!

按摩完啦...開始有點睡意!!!!



 面膜出場的時候..

大家會問, 點敷? (當街的敷?)

答: 係坐係度敷!( 好爛的)








大家會擔心出面街的人望到自己個怪樣嗎?

(講真...我有擔心過!)

但原來我呢個Corner 位係冇人見到的,

明星們都係咁做的~~~

唔好以為敷面膜只係坐係度,

原來同一時間,

BA 係會同你做埋手部按摩,

啱哂OL 日做夜做做到手都軟~~~

按的過程至敷完面膜,

大約十分鐘啦~

大家想知道我變咗人類未?




哈~~~~ 面色好咗..

但係個樣都係....醜醜地!!



阿MIC 便同我上返個簡單的妝.

先同我查返個防曬先同用全新絲滑貼膚粉底打底先~





就係用呢SET 同我化妝啦~

見到我即時面色好轉嗎?


再用專業遮瑕筆幫我點走我既黑眼圈同埋瘡印.





開始返入人間.......變返人類啦..

再上埋胭脂先,


好正阿...好貼面啦~~


劃埋個咀同眉便完工啦~

再噴一噴噴霧,

個妝先LONG LAST呢~





攪掂哂啦~

可以出去見人..同見客啦!


睇返之前個樣真係爭好遠阿~






大家有興趣, 都可以去 植村秀國際金融中心旗艦店 - 中環國際金融中心商場1086店度試下啦~




Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。