Thursday, June 9, 2011

覺得緊張, 是正常的嗎?

大家咪笑我!

當我收到這個電話時,

我真的覺得緊張~

咩電話?

是EVVUS 的PR 來電,

邀請我參加EVVUS 的試用!

大家可能聽到試用,

會覺得好興奮或者好著躍,

但是了解過什麼試用後,

我忽然覺得很緊張~

緊張原因??

1. EVVUS 為NEO DERM 集團其中一個醫科美容品牌,
提供專業的診斷, 美容療程和護理服務,
由細胞根源解決皮膚問題! (由細胞做起....聽已經覺得勁!)



2. 我曾經參加過EVVUS 的BLOGGER 聚會, 知道他們的療程內容,
當時所認識的是ACR 的療程! ( 即是抽血再分解血清再導入皮膚中!)

3. 咁大的品牌搵我試做, 我應該用什麼方式同大家分享他們的好壞呢? (大家成日覺得BLOGGER 的文章似廣告...)

由於太多太多原因, 令到我緊張都是正常的..(人地少見大場面)


不過我覺得真金不怕紅爐火的, 有意見才會令人進步的!

上星期, 終於到試用的那一天,

一於工, 便上去於銅鑼灣金朝陽38/F的EVVUS ,

一開電睇門,

WAH...好靚的裝修,



原本想在休息區HEA HEA 咁坐著等,

但由於太靚的關係,

令我變得要坐得端正~!

那裡有茶水姐姐的服務,
(老實講, 那裡茶水姐姐, 全部都很有質素, 有禮, 乾淨, 有笑容的)

會主動的問需要什麼飲料,

而飲料方面,

全部都是對女性保健飲品!!

由於客廳休息室的燈光暗暗,

令人覺得很眼瞓的感覺...( 可能RELAX 咗)

等待一會兒後,

便到CONSULTANT ROOM 到了解整公司結構和宗旨,



其實了解多D反而真係會有信心一點~

跟著便見醫生了~!!!

真係緊張啦~

冇諗過做美容都要見醫生呢~?

不過今次我見的是女性劉醫生,

超NICE, 一點架子都沒有~

當醫生診斷完我的膚質後,

便決定我做的療程是ACR.............

今次真係唔可以唔緊張..

因為係要抽血再抽血清再進行導入呢...



過程係點...

效果係點..

完成後再同你地分享..

未分享到之前,

想知多D, 可以到以下WEB SITE 了解下阿~

http://www.evvus.com.hk/edm/201106/CBLOG0611A/Form.aspx?ref=CBLOG0611B


 

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。