Saturday, November 26, 2011

這個品牌的東西太香了...香到我覺得有點暈!!!!

有一日...收到一個包裹,

未打開之前, 已經聞到一陣很濃烈的香味!!!!

當時還未知道是什麼!?

一打開, 原來香味來自PR專登送來的一份護膚品牌NUXE.

講真我對呢個品牌相當不了解,

加上味道咁濃,

很難吸引我想去試用'~ ( 這是事實!)

但是PR 專登送來的一份試用,

開都唔開,

睇都唔睇,

好像有點兒那個~~~~~~!!( 即係唔好意思咁解!)

點都好,

做人都唔可以咁膚淺, 

單憑外表便說不如的呢!!!






*




今次收到的, 是NUXE 全新CREME PRODIGIEUSE 晶亮瑩肌保濕系列

俱有保濕功效時, 同時可以做埋抗氧化!

原來自己一直都係見識少,

NUXE 係一個法國星級護膚品牌,

1957年, 由巴黎一位對天然護膚療法的葯劑師研製出來.

現於90年代便已成為國際品牌呢~當中很多荷里活明星, 國際巨星JENNIFER LOPEZ, KATE WINSLET 等等等等同名模都是FANS呢~

*

原來呢個品牌大陣味係有原因...

一方面結合植物療法及芳香療法,

同時加入珍貴藍花精華, 可可精華及植物甘油等天然抗氧化成份.

做到高效滋潤同抗氧化功效之外, 獨特天然花香, 有助放鬆心情, 俱舒緩壓力的效用~

*

當然現今社會好多同類的PRODUCT,

但係NUXE 原來已經攞咗三樣專利技術, 能為肌膚抗氧化之餘更加保濕!

既然講得咁勁,

我當然要開來試下啦~

今次試的是Creme Prodigieus Anti-Fatigue Moisturizing Cream


一開......好大陣香味,

不過很老實, 人人對香的定義好唔同,

而我.....對呢陣味唔係咁接受..!( 不是難聞, 是太香)

有少少橙花味, 也有點百合花香味再加雲呢拿香甜味....

味道..有點複雜!!!

質地是容易推開的一種,

爽手的, 不會覺得油膩的~

是比較舒服的CREAM!



呢隻CREAM有樣好, 是不含防腐劑的,可以安心使用~

 更有控油礦物粉末, 快改善皮膚老化之餘仲可以調節皮膚水油平衡~

價錢方面,

中等價: $256/40ML

*

用後感

咁多明星, 名模都支持的product , 我相信會有一定的功效,

而我用了短短的一個星期,

皮膚的變化老實講不大....

但不可以說是沒有用或唔好用,

因為我覺得佢比我皮膚吸收的能力係比其他品牌的快同乾爽,

這一點是一定要推介的.

但味道方面,

對不起, 我對這個味道可以說是抗拒......(或者你地會覺得香呢)

不過如果品牌可以推出更多不同香味配拾的話,

一定可以吸引到不同層面的用家喜歡呢~!

*

好了,

下次再傾~!











Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。