Tuesday, February 28, 2012

濕疹朋友的喜訊! 希望幫到大家啦~

估唔到上一次我提起自己既濕疹療法,

咁多朋友會係想知同埋都有同樣既問題~!


今次我要講既係我睇完醫生後的治療過程同葯物.


係上一次見完醫師後,

做提過自己做咗一D 檢查,

發現自己體內有好多菌,

那些菌完全令我既淋巴腫脹同埋免疫力下降,

(濕疹既主要成因係免疫力系列差而引發出來)

要醫好濕疹,

最好的方法係提高自己既免疫系統.

而醫師今次比咗三種葯比我,

1. 用來排毒既粉末.

2.排毒丸.

3.營養酵素保充丸

(非正式學術名)

先講排毒粉,

係用來排出身出體內既菌同毒素.

食法好得意,

一定要用西梅汁配合,

幫助排便~!

(大家都知道, 西梅係好有效的排便食品, 利用那些葯用的粉末, 可以成功幫體內的毒素一併排出)


份量方面,

醫師話先混合250毫升的西莓汁飲用,

看看身體有冇變法.

如沒有的話, 可以再250毫升,

一共三杯!

當然咁飲法,

一定去到廁所啦~

但原來效果理想的話,

係可以去到八至九次的呢~!

而我...只係得四次!!!!!!唉~



跟著第二日便可以開始食排毒丸.

呢隻丸一定要放雪櫃,

因為係醫師介紹天然草本的葯給我食呢!



另一樣係提供營養比我的丸.

入面包含我欠缺的營養同酵素.

不過係呢個食葯期間出現咗另一樣野..

係我一直冇留意到...


大家都要注意阿..



小妹食咗第一日既排毒粉後,

原來抵抗力係會低咗!

自己一不小心...冷親!!!!!!!

醫師說, 當排完毒後, 身體會係缺乏平日有開的菌.

所以要食保充丸去保返..

但係如果冷病咗,

食西葯的話,

便會更吸收西葯成份.....(變相不是太好)

醫師說, 既然現在都病了,

真的要食西葯,

那些其他葯物(即佢開個D)暫時可以停咗先.

等好返哂先再食吧~!!!!


那今次覆診便幫我用另一種療法,

叫做"徒手".

(小妹第一次聽同接觸的)

那是什麼?

原來係不使用任何工具或儀器,

利用雙手在合適位置按摩 (但又不是按摩),

可以達至行氣活血同埋解除痛楚既療效.

大家可以在網上找資料了解下!?


大家又會問,

徒手點解會用係治療濕疹?


原來我既血係較杰同埋膚色係較深,

係血液運行唔好既表現.

加上淋巴位塞, 令頸同面都變得浮腫,

所以利用"徒手"去令我既血氣同埋肌肉放鬆!

醫師話, 完成會發現皮膚會變得淡色點.

肩膀會鬆返D,

頸同淋巴會塞少咗!

同埋好緊要的係新陳代謝會加快!!!!!!!

(還有..我既傷風會得到好轉)



係進行徒手既過程中,

我FEEL 到的係手心既熱同暖係我身上(隔住衣物)走動.

跟著個人好放鬆.

開始進入半夢狀態(即係聽到周圍聲音, 但又未話會醒咗咁)

成個過程, 2個醫師一齊做,

用咗至少一個半鐘的去幫我進行治療.


完成後便可以自行離去.

醫師話這個療法係溫和的,

除咗令血氣行得快點外,

還可以令我濕疹位置膚色變淡同脫皮.

這是正常現象呢~~~~~~

至於醫師都介紹,

如果想皮膚冇咁乾, 可以搽OMEGA 3 同服用都得,

可以令皮膚變得水潤呢~!




而今朝起身,

見到脫皮多了~!!!!!

真的是有效嗎?

痕??!! 又唔覺!

不過我見自己頸位乾到裂都會有搽勁保濕用品.

防止因為太乾而手多多去"R"


不過題外話,

我自己會用呢隻去保濕Dr. Ci:Labo

一年前購入, 聽人講話好水同埋可以厚搽,

通常我用來搽係濕疹位,

唔想佢乾再痕呢~

不過除咗用佢之外,

我仲加咗胎盤素濃縮液入去,



因為之前聽人講話,

加D 保充物入去原先用開既護遍品度,

可以做到事半功倍.

大家未必知,

呢隻胎盤素來自深海魚,

能夠更滋潤, 提高彈性同抗老化.

希望可以改善我濕疹皮膚啦~

用法好簡單:


係用開既護膚品中加入2水滴混合便可以了~!


即時見到所有乾同脫皮都冇哂啦~
( 有冇發覺我既濕疹位置冇咁黑!?)

大家濕疹朋友,

希望我既文章可以幫到你地啦~

想要醫師資料,
請私下留言.


下次再影相比你地分享啦~

如果要知道技寨的動態, 可以ADD 技寨面書專頁, 隨時又會有送影相化妝大禮呢~
想搵我?



 








Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。