Tuesday, February 14, 2012

送送送送送!!!! 送出HKD $990 Bicelle 的產品! Bicelle全新復修DNA重生系列.

由醫科美容的出現,

護膚品出的功能越來越多!

近期我試咗Bicelle 新出的產品,

Bicelle復修DNA 重生系列- Growth Factor Serum + DNA Intensive Renewal

Growth Factor Serum 復修DNA 生長因子精華

合適任何膚質的人士

藍色邊個支就係生長因子精華,

主要成份係大麥胚乳穏定植物性生長因子( EGF).

利用火山石, 100%地熱及冰島純水栽種,

在純淨的環境下培殖.

所提煉成無菌的純天然生長因子,

其穏定性有效促進健康細胞生長,

增厚表皮膚, 更有效均勻膚色,

收細毛孔, 減退細紋及回復彈性肌膚.



吱出來係透明既,

屬於好水性的質地,

好易乾身,

而且沒有任何味道.

潤唔潤?

講真, 好易乾身, 係屬於乾爽的感覺,

不過呢支係精華素,

主要用來修護用,

如果想要保養用,

可以係晚霜方面著手!

而另一支係DNA Intensive Renewal 復修DNA 細胞精華,

含高濃度DNA 復修酵素,

能追蹤受損DNA,

進行復修,

同時可以誘發水瑩管道生長,

令水份和養份直達每吋細胞,

加上含草綠鹽角草萃取物,

促進角質代謝週期!



吱咀的設計,

確保保証衛生,



吱出來係比較CREAMY D,

杰身好多,

但係推係面上後都唔會好乾哂!

主要成份係DNA 自我復修酵素!

大家或者會問,

DNA 自我復修酵素係咩來的?

現任為美國皮膚科醫學會主席的Dr. Ronald L. Moy 於皮膚學及整形外科界有卓成就,

透過深入研發DNA 自我復修技術, Dr.Moy 從海洋及植物中,

萃取3大原生細胞酵素,

結合製成DNA 自我復修酵素 成份,

由細胞核心著手,

深層復修受損細胞.

復修DNA 高濃度成份蘊含的3大酵素:

T4N5, 光解酶(Photolyase )及OGG-1,

分別係針對UVB 同UVA 損害,

能深入受損DNA,

令皮膚重生健康細胞.



使用前一星期,

有從多細紋,

有少少色班,

唔算係均勻的一種!

* 呢一PART 可以提議比大家,

呢2支都可以做妝前打底用.

絶對唔會起擦膠粒呢~!




大家可以睇下過咗2星期既我,

有冇咩唔同?

乾紋係比之前少咗淺咗,

(眼紋位同虎紋位都係淡咗D )

變得有水潤咗!

至於色班......係淺咗~!!

不過如果想冇咗同消失咗...比多少少耐性啦~ 唔急得的!!!

相信大家見到Bicelle 的神奇功效,

都想試下呢~~~

見到標題寫著"送送送送送!" 有五個送字,

即係會送出五套Bicelle DNA Renewal Series Travel Sets

內有DNA Intensive Renewal 復修DNA 細胞精華 10ml
+
DNA Renewal Cream 復修DNA 細胞精華霜15ml

正阿~~~~~~~~

點樣先送出?

好簡單:

20/2 會在技寨FANS PAGE 出有關Bicelle (這篇文章)的問題,

最快答中五位朋友者,

便可以得到Bicelle DNA Renewal Series Travel Sets 一套啦~

密切留意20/2 阿~~~

如果要知道技寨的動態, 可以ADD 技寨面書專頁, 隨時又會有送影相化妝大禮呢~
想搵我?









Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。