Friday, February 17, 2012

Dr.Marten 的First Love!!! 我應該買咩色好呢?

戀愛季節即將來啦~

有戀人的會更甜蜜,

單身的朋友也應該做好準備,

等待他的出現~!

FIRST LOVE ,

你會諗起D咩?

有人說,

初戀總是令人難以忘記,

永遠是深刻的~

對嗎?

我唔敢否定,

但是早前見到Dr. Marten 出新鞋,

用咗Love and Forever -- First Love 做Slogan.

而廣告更是一輯好靚既相.

係講述Agyness Deyn 同Ast Stymest 一次即興去英國而出現咗好多第一次.


或者係度真係要分享下D靚相先~









D 相除咗令人好有感覺之外,

佢地著既鞋....仲正.




可能自己一向成日著都係波鞋.

所以見到呢D 靚款,

即刻自我燃燒~~~~~

不過我相信Dr. Marten 係我由細到大出既款都係一哥.

好有自己的風格同埋永遠唔覺得OUT DATE.

好配合FOREVER 呢個概念.

而今季春天,

又有一場大火即將來到..

睇相啦~

睇定自己既心水啦~~


(低: $1935-$1399)

呢個看似男裝,


(高筒: $1699)

其實係一個中性既系列.

著重質量的WINDSOR系列用上經典顏色及設計配以高調的鞋邊車線。

以Alfred鞋款及Barrett tassel loafer鞋款配上專為夏天而設計的純白鞋底,

部份款式鞋面更採用了由British Millerain Co. Ltd提供的防水蠟帆布,

種種不同元素將昔日經典重新演繹。

(高筒: $1029, 低: $899)

而我既心水係度啦~~~ 你地覺得边隻色靚呢?

經典重現1460系列 (女仕)

經典的1460, 8孔鞋款系列,

配以輕而軟身的粉啞色皮革,

注入四種活潑鮮明的顏色。

(高筒: $1159, 低: $989)

而另一款,

我覺得好有突破性的~

維多利亞花卉圖案系列 (中性及女仕)

花卉圖案一向是Dr. Martens的代表作。

春夏系列為女仕們準備了以花卉圖案及刺繡織錦的名貴布料,

同時為男女仕準備了大膽前衛的3孔選擇。

($1159)

我覺得好型阿~~~~

一下子見到咁多心水..

我決定買高筒的..

但款仲未決定好阿~~~~(掙扎)

除咗鞋.

仲有衫呢~~



好有英國風.

不過不是我行的路線!

今次呢個FIRST LOVE 主題,

真係對我來講係一團火.

係時候出動啦~

想睇更多?

比個足本MV 你睇.

Dr. Martens SS12 FIRST LOVE Film:

更多資料:
歡迎瀏覽 Dr. Martens網站: http://www.drmartens.com/

香港Dr. Martens facebook 粉絲專頁: http://www.facebook.com/drmartenshk

售賣點:
Dr. Martens專門店 尖沙咀喜來登酒店商場地庫B07號鋪

Dr. Martens專櫃 尖沙咀海運大廈3樓LCX


如果要知道技寨的動態, 可以ADD 技寨面書專頁, 隨時又會有送影相化妝大禮呢~
想搵我?


Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。