Saturday, February 25, 2012

一個令人滿意的效果. 我唔想再鬆落去@CosMedic

太包啦..太包啦..

阿技塊面越來越包啦!

點算!!!

除咗減肥外,

便是去瘦面!



醫學美容現在開始普及,

全部都係以高科技醫學理論,

結合客人個人化之需要而提供服務.

高科技的效果總比喜舊式的效果更快同深入.


而今次有機會試下CB美利天下(CoseMedic Beautria) 的毛孔膠原緊緻療程,

再一次親身感受採用「雙極射頻」的神奇效果~!


其實2010年時, 阿技已經試過這一個「雙極射頻」,

而地點就係係銅鑼灣分店.

當時效果都係即時見,

同埋都KEEP 到個多星期!

而今次阿技會到中環的分店進行「雙極射頻」,

利用光學引導, 將微電流深入真皮層,

把老化膠原蛋白破壞, 誘發自我增生及重組系統,

製造出優質和充滿彈性的膠原蛋白.

係進行療程前,

先會進行一個皮膚分析.


利用儀器去分析問題所在.

可以睇到自己既色素分配得好唔好,


同埋可以睇下自己的低層有冇斑的形成.

了解過後,

便開始入房!

係呢個毛孔膠原緊緻BOUNCY PORES ST 中,

先同我做咗面部清潔,

連STEAM,

針清,

修眉,

按摩,

跟著便到戲肉!!!

呢個FACIAL 既效果係可以做到..

緊緻毛孔,重整骨膠原蛋白,令皮膚變得豐盈有彈性,具保養及預防的療效



先比大家睇下我既問題所在先.

見到嗎?

近頸部的位置係比較脹同鬆.

肌肉欠缺彈性!

好啦....知道BEFORE 個樣後...瞓底,

可以開始啦~

先係面上搽上冷凍啫喱.

跟著個儀器會係面上一下一下咁移動,

每一下都會覺很種微熱的感覺.

同埋有燈係度閃閃下!

治療師先幫我做咗半边面,

跟著可以影相,

比較下分別!


呢張相影得有點過咗D.

係右手边係做左的一PART.

面形係FIRM 咗同提升咗.

(雖然影出來效果不太好, 不過大家可以從我眼角位見到嗎?)

眼角位係明顯見到提升咗.

比起我既隻眼..係冇咁下垂的~

開再打埋另一边面後...

治療師會再同我敷埋面膜便完成.

AFTER 圖後,


呢張影得正面D.

係我頸係比較粗( 濕疹呢)

但面形明顯係FIRM 咗同冇咁鬆.

眼角同老虎紋都係淡咗~

效果令人滿意.

效果一股可以KEEP 到2星期左右,

因為我既自我更生能力提高咗,

同重組過程快咗,

所以會KEEP 住靚呢~

不過治療師都要我注要保養,

因為面部皮膚會比較乾,

要加強保濕唷~


大家如想了解更多,

可以到美利天下 (按我)

睇下啦~





如果要知道技寨的動態, 可以ADD 技寨面書專頁, 隨時又會有送影相化妝大禮呢~
想搵我?










Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。