Friday, March 2, 2012

新品ARMAMI 光華再生亮膚BB霜試用分享!

試過種種的BB CREAM ,

隻隻都有可取之處.

而今次有機會試到全城讚口的GIORGIO ARMANI 新推出的BB CREAM,






可以話真係要試清楚,

點解人人都會話ARMANI 好用呢?

光華再生亮膚BB霜SPF 50/PA+++

呢隻BB CREAM 標明可以修正色調,

幫面上的膚色變得完美.

因為本身阿技既膚色較深,

一直擔心BB CREAM 上到面會白咗一撻!



但係原來唔會的,

因為入面有獨有GREIGE 色調,


修正暗黃色調,

可以令人睇落去冇咁黃,

加上可以做到提升光澤, 

望落去會飽滿感同有水潤感.

加上我用既份量唔需要多,

大約一個五毫子的份量便可以搽到全面!

放心..唔泣...好乾爽!!


我全日九個鐘都冇出現乾到脫皮既現象.(睇下我個鼻翼位, 就係証據!)

其中成分中既原紗色調(GREIGE),

質地細緻絨軟, 極容易推, 好快會融入皮膚, 成為皮膚既一部份咁~!

另一樣值得讚既係香味,

因為那種佛手柑同茉莉花既味好吸引呢~~

高貴既品牌,  味道同質素都係唔會令人失望的~!


如果要知道技寨的動態, 可以ADD 技寨面書專頁, 隨時又會有送影相化妝大禮呢~
想搵我?






Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。