Sunday, February 12, 2012

技寨 X spotlight 合辨的 相片推出啦~ 解究靚妝, 靚髮型?

早前技寨X spotlight 合辨的<Spotlight X D-Square 浪漫呈獻: 愛情記錄相>已經完滿結束, 得獎者已經開始分別領獎啦~ 大家準備拎定可樂同爆谷等睇相啦~!
我相信大家都會期待我地既作品,
如果大家有ADD 我地FB,
應該都會見到部份的靚相流出啦~
不過今次我先會POST 出我地首次既作品.


好多時, 大家都會話,

你d相靚都係model 靚啫~~~~~

老實講, 先天因素當然重要,

但係後天加工都唔可以忽視.

好似今次得獎之一既情侶,

他們不是什麼專業model,

但是出來效果也非常好.



只要適當的運用,

在需要改善的地方著手,

都可以令人感覺煥然一新.


在未正式埋位之前,

我先幫Jesta 配上一個簡單而高貴既髮型,

不用配上任何的頭飾,

只要配上耳環便可以了~~

這個髮型其實很多時都會出現在高級宴會中呢!

還有, 這會令人變得更有女人味呢!


而於妝容方面,

為了令新娘子更有高貴的味道,

"眉清目秀"便是王道.

一對濃而不粗的眉,

亮麗的眼睛,

和淡淡的粉紅小唇,

便是高貴名媛的象徵.



正式的埋位,

一樣相的美感,

是要內容互相配合,

所以為新娘子配上青色的花球.

希望配襯出來效果是高貴跟清雅.

這花球是我一位專做花球的朋友所造,

(我有很多新娘子的客人都是幫襯她訂做花球呢!)



大家看到這相跟之前的分別嗎?

花球既顏色,

也是影響整張相的表達,

要配襯出純潔的感覺,

花的顏色也要有所轉變.

(當然化妝用色也是配合啦"!)



一般出job 既情形下,

轉妝轉頭也是一個學問,

怎樣可以在短短數分鐘內轉妝呢?

那是一門技術.

在新娘子由長長頭髮,

一下子梳出了這頭,

眼妝都可以換一換.

都是在短短15分鐘內完成.

一下子,

新娘子的新形象又給客人另一新感覺.



顏色多了,

頭髮梳起了,

即時很重的時代感!

這個髮型可以令新娘子變得有活力感覺.

加上彩色的花球既配合,

令整個畫面更配合.



看了這麼多的相,

感覺如何?

係咪都想影返輯呢?


見大家反應咁好, 我地決定推出影相優惠!

Package A.
...
$499 便可以擁有一次大變身造型服務連影相.(影樓)
內容:
3小時拍攝,
變身造型一次,
包服裝同飾物,
相片三張.


係咪好抵玩先~?!


Package B.

$1999 三個造型變身連攝影服務.(影樓)
內容:
5小時拍攝,
變身造型三個,
包服飾同飾物,
形象設計,
相片10張.

Package C.

$4888 Pre wedding 浪漫拍攝
內容:
全日8 小時拍攝,
包婚紗一套連頭飾,
形象設計,
相片全部送出~

*

如果大家想訂花, 可以email: angelsflowerdesignhouse@gmail.com / http://facebook.com/angelsflowerdesignhouse

如果要化妝, 影相服務, 可以隨時聯絡我 : iammisskwok@gmail.com

如果要知道技寨的動態, 可以ADD 技寨面書專頁, 隨時又會有送影相化妝大禮呢~
想搵我?




Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。