Sunday, February 26, 2012

一直渴望的GIORGIO ARMANI 從內而外美麗肌膚, 光華再生亮白系列大發佈~

一向都係GIORGIO ARMANI的粉絲的我,

化妝工作上都會選用ARMANI 粉底,

因為效果夠薄之外,

 份量只要好少已經夠復蓋全面範圍.

所以一直都係我信心之選!


早前有機會出席GIORGIO ARMANI 新品發佈會( 一直都唔相信會邀請我出席, 受寵若驚中),

見到今季推出主題係" LUMINESSENCE ARMANI LIGHT" 光芒精華會萃.
分別係從底層透現ARMANI LIGHT 同從外燃亮ARMANI LIGHT .
即係由底而外的系列啦~

今次會場係中環CENTRAL PLAZA 75樓,

果然係一個名貴高檔的品牌,

地方都額外不同.

一去到會場,


便有專業的化妝師為我們講解同試一試今期既彩妝品.

等我介紹下今次既新品啦~


今次既新品係Luminessence精華.

同彩妝粉餅.




就係圖片所見啦~

當然有咁大個化妝櫃台係度,

我就有機會試下同體驗下啦~


呢支就係"誘發光華"的再生亮白精華爽膚水,

能夠滋潤, 細滑同均勻膚色.

用法係洗完面後,

把光華再生亮白精華爽膚水倒在綿花上,



再塗在面上,

出來感覺很清爽呢~

加上呢隻爽膚水內含BRIGHT- REGEN 亮白科技 + 保濕因子能夠做到水份鎖至皮膚表層.

所以係可以做到活膚水同亮白修護呢.

在場的化妝師介紹說,

因為好的爽膚水係可以令皮膚更好的吸收之後既精華素.




係用完爽膚水後, 便用光華再生亮白修護精華,

可以抗色斑, 抗皺紋同收毛孔,

由於入面有突破性劑量濃度特高,

七葉素ESCIN 可以做到刺激微循環,

同埋腺苷ADENOSINE 可以做到抗皺紋同收毛孔.




把數滴的精華滴在手心,

跟著可以在面上輕輕的推開,

直至吸收!

質感上係比較水,

 推開時會覺得很滑,

所以吸收比較快.

推開後,

即時見到手背的乾紋淡咗同磁潤呢~!




係吸收完畢後,

便可以塗上光華再生亮白霜,

呢個質地明顯地係比較杰身.

哈!由於我要影靚相, 只好借敗金族既手示範吧~


好似一層保護膜的包住頭先所搽的精華素咁!

其實大家可以好好利用靚既精華素同面霜,

加上自己既按摩,

可以令自己既皮膚吸收後效果更事半功倍呢~!!

唔識按摩?

唔緊要,

我問咗在場的化妝師,
(講真個個在場的化妝師都係靚仔靚女, 仲有阿..個個都好PROFESSIONAL咁阿~)

佢教我地用手指上下的拉,

做成好似"MEET" 皮的感覺~!!

即係咁!(睇圖)


兩隻手上下反方向的拉,

可以有效令面上細紋減淡的~~~

大家後生女, 唔好以為未有紋可以唔使按摩阿~~

預防勝於治療.

未出紋前先保養,

總好過出咗紋後去整走佢阿~

係咪~~


發佈會當日,除咗有得試下護膚系列之外,

仲請到由外國GIORGIO ARMANI 高層同MANAGER 來同我地分享成效同講下研發過程同實驗!!

(想要呢D資料, 可以去佢地WEB SITE 了解多D)

不過最吸引我既係彩妝示範~~!!!!!!



作為一個化妝師既我,

有機會可以從中偷師,

真係好開心阿~

大家未必知道,

平日好著重美白的朋友,

原來只要20分鐘沒有塗上防曬,

2年既美白修護都會白癈啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`

所以平時出街,

一定要搽防曬呢~!

大家係咪覺得日日都要搽咁多野係面好煩呢?!

今次呢支真係唔可以唔介紹,

就係...

光華再生亮膚BB霜,

內含SPF 50/PA+++

防曬度數夠高,

唔怕出面日曬同係公司入面的幅射而變黑啦!

講得係BB霜,

當然係有色的架啦~


色方面係好自然的肉色,

好易推開, 同埋好有效咁令面部膚色均勻返.

由於入面成份有原紗色調(GREIGE)

所以BB CREAM質地夠緻絨軟,

可以好快咁融入皮膚,

效果極度自然!


之後你可以再用今季新品LUMINESSENCE BRIGHT MAKEUP VEIL SPF35/PA+++



係一個含有普魯士藍珠光同白珍珠母,

可以做到冗肌膚透亮度呢!!!!(大愛)


粉餅一共六隻色調,

總有一種啱自己.

而阿技特別推介的係....

佢個卜形既掃,

係有別於以前的一個粉卜, 

好處係咩?

係可以有效咁用係全面任何一個位置(即係點?),

例如鼻翼位眼角位咁,

有時好難上到色,

有呢個卜,

便可以好隨心咁上到粉而又唔會厚咗~!

打完底後,

便到彩妝,

今季的色都係比較春天色,

不會太SHARP,

但又會比冬天的大地色有返少少色彩.


等在場既靚仔BA 同靚女BA 同我地示範下啦~~

BA 們建議我們可以用GIORGIO ARMANI 既眼線筆推開作打底,
再用加上眼影呢~

(借在場示範中的ELZSE 樣一用!!)


咁樣個妝會更KEEP得更持久呢~~!

哈..

估唔到這個發佈會中,

可以得到咁多美容知識同化妝技巧,

真係對GIORGIO ARMANI 又認識多咗!

大家係來緊的新一季護膚品同化妝品搵到心水未呢?

我就搵到啦~~

( 我既客仔, 你地有福啦!!)


今日分享住咁多先,

下次同大家分享我用GIORGIO ARMANI 用成點啦~

如果要知道技寨的動態, 可以ADD 技寨面書專頁, 隨時又會有送影相化妝大禮呢~
想搵我?





































































Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。