Thursday, February 9, 2012

睇你隻手知你呢世人要唔要挨苦啦~~~~ ( 風水命理)

我明...我明...我明....我係教徒理應唔好信風水命理...

但係我只係好奇,

點樣可以從掌相中見到自己係咪似有"貴氣"啫~~

我諗大家都想自己個樣望上去似闊太, 似後生女, 似唔使做咩個類人的, 對嗎?

我相信大家都會用護膚品同化妝品幫自己打扮同修飾下,

都可以呃到人既~!

不過大家可能會忽略咗你隻手,

一對手的粗糙,

係可以完完全全咁將你係異性心目中既形象幻滅....

有時好怕異性見到自己隻手會講: 你耕田架? 你做苦力架?

有時男友拖自己時也會怕佢講: 我好似拖住個男人咁既? 你隻手咁"鞋"既?

咁樣比佢講一講....個樣點靚都冇人啦~!!!!

所以呢...我咪學下人地點樣可以KEEP 住隻靚靚手囉!

係新一年既開始,

聽咗好多龍年運程,

近期仲學人了解掌相,

大家知道咩叫做一個靚既掌紋嗎?
(大家即時打開掌)

靚既掌紋原來係越少紋越好!!

( 細過聽人講話成日用腦既人, 個掌會好多紋!為咗令阿媽同老師覺得我有用個腦, 所以細過個希望成手既紋係"花呢LOOK"!! 原來中計!)

手足亥學家講, 掌紋越清, 即係個人會係健康同無煩惱!

仲有手掌KEEP 住紅潤先係氣息好的表現!

當呢2樣野都好, 人自然會行運啦~

咁點樣先可以令手掌KEEP 住紅潤?

指甲方面:

1. 指甲健康, 即係冇白點, 夠粉紅
2. 指甲要夠硬, 唔好係"千層甲"
3. 指甲紋理要好, 唔好打撗同埋一行行直條.
4. 唔好有倒刺.

(大家係咪即刻望下隻手呢?)

點樣可以有靚指甲?

1.KEEP 住身體健康, 令指甲沒有白點.

2.用一D 有多元維他命指甲的甲油,

坊間有好多種, 但係近期我留意緊既係呢隻,

LCN Multivitamin Nail Booster

可以有抗炎配方, 含有維他命B5及亞麻籽油, 可有效預防倒刺同埋令指甲周維冇咁易脫皮.

3.用指甲鋤幫指甲拋光, 令到表面的紋退走, 再搽上潤甲油.

我知道市面上有好多種護甲的甲油, 但係真係WORK 的種?!

其實好多個品牌我都用過OPI, SKINFOOD, LCN...等等,

但我發覺LCN 的係唔錯既選擇,



一來LCN係護手足專家,

二來產品來自德國,

三來很多專門店都會引入LCN的指甲油同埋護理用品使用在客人身上.

早前阿技因為去了鑽石山荷里活廣場2 樓的LCN 分店了解過呢個品牌的其他用品,

都玩過佢入面全效更新護手組合,
(sorry ...路過人地店, 冇影相)

呢個唔可以唔講,

1. 可以令"黑手"變"白手".

2. 皮膚即時變得細軟

(大家係屋企都可以自己同自己攪啦!)


STEP 1. 先用酵素手部煥膚霜按摩全隻手, BA 講: 記得搽到上手踭, 唔係得前半PART係靚, 後PART 唔靚架!



STEP 2. 手部緊緻精華
(呢個勁啦...我忍唔住叫我出來~~)

因為呢個有海洋膠原蛋白同細胞酵素, 好似我地用係面個D勁既精華素一樣! 敷一陣, 用溫水洗走!

講真,敷時感覺冇乜特別, 但洗水後, 好滑!

STEP 3. 緊緻防皺潤手霜.

呢個含有Q10 成份, 可以做到滋潤同緊緻. 不過我覺得有少少.."立"

見完BA 講完後,

真係有D心郁. (見到自己即時隻手白咗喎!好似FEEL 到D貴氣返咗來咁~)

所以我諗住...拆完利事.......入貨!

大家點睇?

除此之外,

我仲想玩下佢既指甲油...

呢款阿~~~~~~



點算阿~~~~~ 我真係覺得好吸引阿!






Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。