Monday, February 13, 2012

粉紅色的愛. 盒子裡的神秘.Glamabox

聽朋友們介紹GLAMABOX 已經好多次.

之前聽過有好有壞.

品質參半,

不如自己親身收一盒,

睇清楚龍與鳳!

*

先講SERVICE:

訂購後會由速遞員送上到府上.

講真, 我喜歡這一個服務,

一來唔需要親身去郵局自己攞.

二來親手自己收件個感覺非常良好,

同自己收花的驚喜一樣.

*

再講包裝,

很貼心阿!

一層外盒包著粉紅色的禮品盒,


保証唔會容易爛.

不過感覺上欠缺環保.

(其實女仔喜歡收藏盒子,

把自己覺得珍貴的東西放入去,

如果用紙盒, 未必可以保存得耐.~)

*

講入面的東東啦~~( 入正題)

今次收到的係有...

Enprani Retino X 3 抗皺水嫩BB CREAM


呢個有埋防曬功效. SPF 25 PA++

15ML價值: $250

*

Talika Smile & Kiss 2 二合一雙效護理亮齒美唇筆 ( 阿技大愛)


6ML價值:$340

*

LIERAC Bust Lift 魔俏健胸按摩霜


15ml 價值$90

*

YMCK Professional 指甲油 (棕黑色)


12ml 價值$118

*
Stephen James 粉紅菲菲能量棒



 
39.5 g 價值$45

*

Chocola BB Drink Bit


50ml X 3 價值$66

*

PS Group Love Yourself Gift Set Vouchers


價值$1920

*

Glamabox 情人節吊飾

一共八樣野..

都好抵玩下喎!

雖然唔係樣樣都啱用,

但總有一D係會用得著既~~

(用來送比朋友或家姐, 媽媽同妹妹...都得啦)

大家有興趣每月給自己一個驚喜,

快D 去訂返個啦!

每月$108咋


*
*
*
*
*

如果要知道技寨的動態, 可以ADD 技寨面書專頁, 隨時又會有送影相化妝大禮呢~
想搵我?









Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。