Thursday, February 9, 2012

(IN 香薰油+ 按摩) x Beauty Glow = 減壓, 放鬆, 釋放

自從阿技無再係舊時果間美容院做按摩後,

一直心癢癢想比人按摩,

雖然話成日都想平平地返大陸鬆一鬆,

但係一來一回車錢都係返度,

加上又住得遠,

呢頭鬆哂, 返到屋企仲硬過之前~!


好彩早前有機會比我可以去Beauty Glow 度試做按摩,

見到街度標價($270/ 50分鐘)

價錢都算合理,

因為地點都係TST 同CWB.

而我亦因為咁去咗TST 度做.

.

一去到Beauty Glow ,

見到入面好似好大,


好似有好多區域咁!

而有樣野係好值得"LIKE" ,

係地方超級乾淨,

樣樣野都好似係全新咁~



梳妝間都好有田園公主FEEL ,

大愛~

講返今次我做的按摩,

時間一共75分鐘,

主要功用係減壓用的.....

其實大家未必知道,

按摩推油係一種很好的減壓,放鬆同休息的好方法,

都市人不知道,

自己往往係工作中已經"拉得太緊",

成日都會有失眠或者瞓得唔好,

而按摩正好幫你放鬆~~~~

小妹今次去Beauty Glow ,

一來可以減壓,

二來希望按摩師幫我解決我坐骨神經痛痛地既問題.

(大讚按摩師LISA 既專業, 一望我個骨, 已經知我痛症所在同原因, 原來我平日坐得唔好, "橋"腳引致骨歪歪斜斜...痛咪咁引起囉...)

正因為咁,

LISA幫我用咗Intelligent Nutrient (IN) 精油同我按摩.

唔知大家熟悉 (IN) 冇?
其實將香薰療法和查克拉學說結合,

創製出7枝獨特的排毒抗氧化按摩油及其附屬的排毒抗氧化香薰噴霧.

根據創辦人的解說,

人的失衡可以氣味來治療,

7枝香薰按摩油及就香薰噴霧正好能將身上的7大查克拉納回正軌


重建你身體的精神和能量。

而我今次用既係:




Innercalm溫暖平靜組合

Innerclam為針對喉輪而設,它負責人體的淋巴系統,

能幫助改善人體的腺體機能,而Innercalm中的南瓜籽油有助排尿暢順,

幫助舒緩淋巴和去水腫,配合按摩油按摩肌肉,

可幫助排取乳酸,緩解肌肉疲勞。而黑種草亦有降脂功效,有瘦身作用。

Innerclam排毒抗氧化按摩油
HK$288

整個過程中,

講真,

很舒服,

雖然按到我既痛處時,

我都忍到同覺得釋放的感覺!

加上按摩油很好質地,

按摩師說不用沖身,

好讓身體慢慢吸引呢~

我相信唔同既人都會有唔同既需要,

所以搵咗部份資料關於IN 香薰油的功效同類別比大家參考.

Awaken提神醒覺

Awaken針對底輪而設,位於會陰與肛門之間的底輪,它掌管人體的求生本能與基本慾望的需求,如飲食,睡眠。Jet Lag的出現,是由於人體的生理時鐘失衡,而Awaken中的彿手柑及胡椒成分有安撫,提神功效,能夠助人放鬆心情,可舒緩緊張和消除疲勞,幫助調節生理時鐘,有效改善睡眠質素,所以能即時處理Jet Lag

Awaken排毒抗氧化香薰噴霧
HK$538
Awaken排毒抗氧化按摩油
HK$288



Focus聚焦清晰
Focus為針對頂輪而設,它掌管人類的決斷力和自賞能力,如頂輪失調,人們將出現能量失調及精神疲勞,一般人會以咖啡提神,但咖啡不能加速集中,而Focus中的依蘭依蘭油和南歐丹參能有助鎮靜、緩解精神壓力及加強集中能力,用於腦部分析更加倍見效。

Focus排毒抗氧化香薰噴霧
HK$538
Focus排毒抗氧化按摩油
HK$288


Nurture舒適安慰
Nurture為針對心輪而設,它位於身體的心臟部位,連接身心的管道,能幫助改善人體的系統流動。都市人急促忙碌的生活及長期勞心傷神,導致心理壓力大及脾氣差,容易出現入睡囷難,睡中多夢等睡眠問題,得不到優質睡眠,而Nurture中的薫衣草、天竺葵成份有安撫鎮靜和穩定情緒功效,有助改善失眠和焦慮不安的情緒,對受睡眠囷擾及長期思慮過度的人絕對有幫助。

Nurture排毒抗氧化香薰噴霧
HK$538
Nurture排毒抗氧化按摩油HK$288


Seductive熱情三重奏
Seductive為針對性輪而設,它掌管人體在性與自我情緒上的控制,如生育,創造等功能,如果性輪失調,人們會出現泌尿系統,情緒感官等病症,如經痛,憂鬱等等… Seductive中的肉豆蔻和丁香油有修補子宮,催經和助產功能,能有效調整身體狀態,解決經期紊亂,經痛等問題,亦能幫助分娩,增加吸引力,特別適合孕婦及女仕們。

Seductive排毒抗氧化香薰噴霧
HK$538
Seductive排毒抗氧化按摩油
HK$288

Attune平衡鎮定
Attune為針對本我輪而設,它掌管人體的免疫和消化系統,如果本我輪失調,便會影響消化和引起其他皮膚問題。而Attune成份中的天竺葵和迷迭香有收斂,消炎抗菌和穩定情緒的效果,加上杏核油能柔軟皮膚並保持彈性,使皮膚更亮澤細緻。特別適合改善濕疹皮膚、令蒼白的皮膚變得紅潤有活力

Attune排毒抗氧化香薰噴霧
HK$538
Attune排毒抗氧化按摩油
HK$288


Restore促進恢復
Restore為針對額輪而設。額輪能幫助調整荷爾蒙平衡,而Restore的橘子,到手香及天竺葵有軟化角質細胞,美白皮膚,抗菌和幫助癒合,能有效調養皮膚,對產後缺乏營養,乾燥暗啞的皮膚特別見效。

Restore排毒抗氧化香薰噴霧
HK$538
Restore排毒抗氧化按摩油
HK$288

大家喜歡按摩的話,

又多咗個選擇啦~

如果想玩呢個按摩試做價,

快d打電話去卜啦~
(注: 按摩油的選擇是普通油的, 如要用IN, 那要加錢啦~)

尖沙咀                  加連威老道2-6號愛賓商業大廈3301         2301 3288
銅鑼灣                   銅鑼灣羅素街38號金朝陽中心37             2970 2188

想搵我?








Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。