Monday, February 13, 2012

無花無假! 即試Tony Moly強效修復肌膚BB CREAM! 絶無電腦修圖加功!

正當BB CREAM 大行其道時,

相信大家都會試過唔同類型的BB CREAM,

有些總會覺得太乾,

有時太"立",

有些大家會質疑成份係咪真係有修護功能?

如果大家有追開阿技的BLOG,

都會知道TONYMOLY 係阿技成日都會提到的品牌.

從Tonymoly 中阿技知道咗有蝸牛系列, 類蛇毒護膚外,

呢D都會好WORK 的護膚品,

而蝸牛系列宜家更出咗BB CREAM.

講真好唔好用,

我講係冇用,

我試比大家睇會好D.

************

呢隻BB 同其他蝸牛系列一樣,

都係有45%蝸牛粘液萃取液, 能夠修護肌膚,

能夠抵抗肌膚變弱的問題.

用上面效果如何?

我即試吧~

阿技: 混合性皮膚,面有濕疹, 暗瘡印同埋少許色班, T 字油更出油!



哎呀, 真係唔係好想放呢D 相出來..


(在白光下)

老實講...分量唔需要咁多!!

質地屬於杰身.

我提議大家用拍打方式搽上面.

唔好在面上推啦~~~~

拍打會出來更自然同薄.


(在黃光下)

點解影2 隻燈比大家睇,

因為大家屋企既燈唔同,

睇既未必一樣,

所以等陣影效果時都會比大家見到個分別.


(黃燈下)

上咗一層後,

大部份的問題都遮得七七八八.

睇落都好自然.

當然我眼圈同印可以遮得更好啦~

(大家覺唔覺得永遠照黃燈, 個樣同膚色都係好D)


至於係白燈下, 我又會係點樣?



 講真..我接受同滿意個結果,

雖然仲有少少印未好遮哂,

但出來效果唔會係一個粉樣阿?

仲有.....好貼面~!!

至於LAST唔LAST 得耐?

三小時後,

妝都係一樣冇變.

六小時後...

T-字出油,

但係唔算甩得勁,

而少.......膚色都仲好均勻!

如果大家同我同一膚質,

真係可以考慮下用Tonymoly 強效修複肌膚BB CREAM

櫃台有售呢~



*

如果要化妝, 影相服務, 可以隨時聯絡我 : iammisskwok@gmail.com
如果要知道技寨的動態, 可以ADD 技寨面書專頁, 隨時又會有送影相化妝大禮呢~
想搵我?




 







Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。