Friday, July 25, 2014

濕疹人食譜(四) 之 濕疹人可進食的Rice Burger

實在有太多的吃不得....

近期想食Rice Burger , 但見到製作當中好多都調味料都是吃不得....

如何是好?

先講材料:

飯...當然無問題啦~~!!
漢堡.....加工過.....吃不得!
醬汁方面...唔使諗...全部唔得...因為加工過...

咁..點好呢? 
轉一轉D 材料吧~!!!


材料:(一人份量)

飯一碗
雞扒一塊
紅蘋果一個
青蘋果一個
生菜兩塊
鹽少許
生粉少許
黑醋少許
水一碗

做法:

1. 雞扒解凍後加鹽調味, 

預熱焗爐至180度, 
2.蘋果洗淨後切片,放在鹽水中防變色.
3.雞扒放在焗爐中30分鐘至熟透.
4.蘋果放在鑊中煮至林身, 加入生粉水煮汁至杰身.

5加入黑醋, 鹽調至酸甜味, 熄火.倒起, 備用.
6. 用保鮮紙包飯團, 壓至圓扁形.

7.鑊加熱加油少許, 把(6)的飯團加入鑊中煎至少許飯焦.備用.


8.生菜切絲加在飯餅面上,
9把雞扒從爐中取出放在生菜絲上, 再把蘋果醬加上,
10.把另一飯焦加上面上.
11.用保鮮紙包著加壓, 成形.完成.





 對於我這個吃不得的人, 這個材料和味道非常好, 

對於日日食同一樣既朋友來說, 

這小小的變化可以令苦悶的雞扒飯變得有趣, 

希望各位濕疹朋友鐘意這菜色.

放心, 所有用料我查果...都是不會引致敏感的~!












Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。