Thursday, July 24, 2014

濕疹人生 之 戒口清單 (二)

話說戒類固醇和戒口都有7日了,翻發情況比預期中少,但脫皮情況相當誇張……


醫生說:“多挨2至3星期吧,你就會變好,跟我指示去做,你可以變得很靚…”



醫生阿,阿醫生,你真係可以醫好我之外,我仲可以變靚,未免太神奇啦! 


說完,醫生再在我戒口單中多加數樣食物, 蕃茄,粟米和壽司…及所有醬料。


皮膚差,濕疹和牛皮癬既朋友, 想好的話,請戒口!


Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。