Friday, July 25, 2014

濕疹人生 之 椰子油的幫助

曾經聽好多人講話搽椰子油可以改善濕疹, 抗養化, .加上刺激甲狀腺功能,擁有完美的抗菌特性。(於網上SEARCH 椰子油功效, 可以搵到很多資料.)

但一直都未有機會用到....

不過於今年有機會到泰國, 得到朋友提醒手信之一....椰子油, 就喚醒我對這油的興趣.



椰子油真的對我濕疹人有效嗎? 第一次試, 當然唔好買咁大支啦~~~~~ ( 精明)

大家可於泰國的超市, BOOTS 專門店, 屈臣氏搵到椰子油的產品, 

當中記得買用冷壓製的才有功效.



第一次接觸時, 感覺有點似吳岡師傅搽油一樣, 全身拎立立....

味道方面...很香椰子味...但放入口又冇味.....得油的感覺.

原本以前要很多時間才會被吸收. 

但原來不出10分鐘....已經吸乾了~!!!

唔信....

有圖有真相!

以下的圖是本人的腳....(由於是濕疹關係...所以如想睇美腿的話, 請自行離開!)


一開始, 用五毛銀幣的份量, 搽在左腳上.

濕疹皮膚的人.....是很乾.....皮膚沒有光澤.....( 汗)

經過三分鐘人手按摩( 自己按),


見到嗎? 油份已經吸收了~!


五分鐘後, 只見到腳上有層薄薄的油保護皮膚一樣, 

模上去是乾爽的..不油...也不會弄髒衣服.

大家或者會問, KEEP 到幾耐呢?

我答: 至少三小時不會再乾到痕....(誠實)

那什麼牌子的椰子油推介??

我答: 沒有.....什麼品牌推介, 因為我都係試驗那隻油較好用吧~ 我家還有三支不同牌子的未開呢.....所以暫時未能告訢大家那隻好...

只可以分享說...記得買冷壓製和Orangic 的吧!

價錢方面....

我記得圖中的那得50ml 的細樽試驗裝, 約110蚊泰幣, 即約25蚊港元.
(大支裝平好多)

而我全身搽用的, 50ml 約用到8次左右啦~

放心..我問過醫生, 他說如果搽上身, 覺得舒服, 唔痕, 唔紅的話, 可以安心使用!!!

大家不仿可以試試!

* 除咗搽之外, 還可以內服的....下次再講~!





Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。