Monday, March 26, 2012

LA BEAUTY 震出效果. 一試無防!

自從上年完成哂所有美容"格仔'後,

今日終於又一次投入"格仔"既懷抱.

不過今次係由團購買返來的,

所以.....我都冇咩特別要求.

不過, 今次我做的'格仔' 又真係唔錯.

由於唔係試用,

所以冇影相,

只好可以用文字去講解下.

今次做的係清潔為主的美容,

點樣清潔為主?

就係, 先用淨化角質儀去做面部清潔.

(我記得我係大美容公司做過)

估唔到今次係呢度LA BEAUTY 可以再做一次.

呢個淨化角質儀係以每秒鐘由機頭兩面產生28000次的頻率振動,

边震边清潔,

我見到清潔我杯水由好清,

震完之後變得好污濁.

我問過污水入面有D咩?

原來有我既油脂, 黑頭, 走米.....死皮!

係清潔哂後再做滋潤保濕會吸收得好好多.

震完後便做針清, 按摩同敷MASK.

成個過程一小時多少少啦~

做完感想:

講真..質素唔錯, 唔馬敷.

震完真係乾淨咗.

耐唔耐一次做呢D FAICAL 都唔錯.





Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。