Wednesday, March 14, 2012

Tonymoly 美白FLORIA 大作戰

春日, 美白...便是王道,

各大品牌都分別推出美白為主既護膚品.

而我一向都支持既Tony Moly,

同樣都出了一條價錢中價,

但質素好好既美白LINE 呢~

FLORIA.




見到新出既LINE 分別有美白爽膚水, 精華液, 面霜.

等我試比你睇...


我沖完涼面部皮膚同我隻手一樣,


乾爭爭...
 係用完FLORIA 既爽膚水後,

等三分鐘便可以用精華液.

我成日覺得天氣開始回暖,

面唔需要咁太滋潤.




 好似呢隻咁,

唔會好"立",

好易推呢~



見到推開後,

明顯地令皮膚更有光澤.


如果大家有點點班,

也可以用WHITENING SPOT ERASER,

如圖


每次一小點便可以夠.



搽完後, 我通常會再等三分鐘,

因為可以令到面部更加吸收.

之後可以再用WHITENING CREAM,

呢個真係要大讚,

因為好有SLEEPING MASK 既FEEL,


GEL 狀質地一點都唔立,

仲可以好似敷MASK 咁用,

我用咗敷過夜,

放心,

唔會起粒粒呢~



見到嗎?

係用完後一小時,

皮膚變得有水潤感,

飽滿既感覺,

非常良好.

加上個味道好清,

唔會覺得係人造味咁.

支持支持~



大家想了解更多,

可以到TONYMOLY 專櫃睇下~

(我真係好想好似韓國女士咁有靚靚皮膚阿~)

如果要知道技寨的動態, 可以ADD 技寨面書專頁, 隨時又會有送影相化妝大禮呢~

想搵我?
 



 
 


Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。