Monday, March 26, 2012

KILO OFF幫我捽出好身形

捽阿..捽阿..捽阿..

如果日日咁捽真係可以瘦的話,

請大家一齊捽我啦~!!!

上年我成為了KILO OFF的代言人(自封),

一直支持KILO OFF 既花茶( 聞到好甜, 但入口冇味), 

係最佳去水腫既飲料之一.

今年的加入捽既行列, 

KILO OFF既3D 收緊塑形啫喱,


能夠做到殲脂, 去水腫同美白,

一次過滿足我三個願望呢~

不過點樣用先叫有效果呢?

好多時, 大家買咗野返去, 

都唔知點用先去到效果, 

亂用完一輪之後就話人地冇效!!

其實要做到事半功倍既功效真係一個學問.

第一, 配合均衡的飲食.

二, 記得做運動.

三. 做下穴位按摩可以有效排水腫阿

四. 早睡早起.

而今次KILO OFF既按摩啫喱就係近期我要排走胖虎之名的幫手.

(重申..我叫技安小姐, 唔係胖虎)

每晚沖完涼, 臨瞓前我都會用呢支啫喱同手手腳腳按摩.


當然唔少得我個大肚腩啦~~

用既時候, 我只係吱大約2CM 的長度份量按一隻腳, 直至吸引.

因為成份中有咖啡鹼(4%) 可以做到燒脂功效. 但係....我用咗咁耐又唔覺得支野有發熱既感覺.

另外, 富含七葉樹精華, 銀杏葉精華, 檸精油, 都係可以排水腫呢~

加上含橘精油, 可以做到去橙皮紋同埋收緊作用,

而當中也有甘油同維他命E 抗氧化成份, 可以做到美白功效.

曾經我問過....搽咗上去要唔要包保鮮紙焗汗?

哈哈..


唔使的..

除非你搽既野係會發熱, 

係用痴"苙苙", 攪到周圍DIRTY 哂啦..咁你就要包啦~( 乾淨起見)

而SO FAR 用咗咁耐, 

我既睡衣係好乾淨, 

一點啫喱漬都冇阿~ 

至於有冇瘦到...

你見到我真人咪知囉~



Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。