Sunday, March 18, 2012

我表演飲比你睇!

早前有位朋友s小姐,專登送我一份禮物!

講真收到時真的唔想要,但係見佢一番心意,加上佢話食咗可以令我平日上妝貼d, 肌膚可以脹卜卜d..... 咁咪收咗囉!

S 小姐,為咗你呢個心意,我決定出文表揚你!(感動冇?)

講真,我平日對呢種飲劑係抗拒!成日覺得會係一陣怪味!不過見你話係橙味,都叫做可以接受既!

我嘗試過混合豆槳,味道唔錯!橙味豆槳都算係第一次!

你教我一日一杯便夠,是嗎?
我有跟足的!專登影埋你睇,廢事你話我呃你!

我仲試過混合川貝一齊飲,哈,橙味即時蓋哂!

不過講真最佳配搭味可以話係朱古力!正!

S小姐,乜我真係好殘咩?你話我大眼袋,大毛孔.加倍q10如果真係改善到,我一定會報答你呢!^.^

仲有你話你用coupon 買會平d,係咪Facebook 送優惠卷個個?

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。