Monday, March 26, 2012

攞過獎的走珠眼部原液!

不過不失的眼部原液.

早前收到Dr.Swiss 既BB Anti-Puffy Eye Serum,
 

 
收到後先知道,
 
原來當中的成份EGF 係攞過獎呢~
 
而當中的功效可以做到去除浮腫、
 
眼袋專用成份氨肽及植物黃酮,
 
再配以NASHA級透明質酸,
 
高效飽水鎖水及緊緻眼肌。
 
鈦金屬走珠設計,促進淋巴循環。
 
配合穴位按摩,減退浮腫、眼袋及倦眼。

而當中我比較欣賞既係走珠形既筆設計,

因為可以準確咁幫自己隻眼做到按摩穴位.

有時自己按, 總係按唔到那一點呢~

其實呢支眼部原液,

我鼓勵可以放係雪櫃用,

因為佢那粒鈦珠,

凍凍的係眼腫地方"錄錄"下,

的確係爽,

同埋可以令眼腫改善一下!

不過我覺得冬天用時....

唔多夠潤.

不過唔緊要,

大家可以當眼MASK 咁用,

厚敷過後再加自己用開既眼霜便可以了~





Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。