Monday, March 26, 2012

濕疹爛肉記第三回

之前係FB 同大家講話我既濕疹有機會醫返好既消息,

當時好開心後到大家既支持,

我亦都覺得我要分享比大家知道我既進度如何...

先講返第一次睇啦...


而第二次再去睇...

第三次去睇就係度同大家分享啦.

第三次上到去, 就比治療師帶入房,之後就做"徙手"治療,

上一篇文已經講咗咩叫做"徙手"請不要再問唷!

其實做徙手係有咩感覺?

答: 沒有...只係有對手係你塞咗或緊咗既位置度游來游去.

但係奇在一樣野,

就係完成咗後,

我個人即時覺得凍咗..

好似之前有古暖氣係個身度走來走去,

一完成咗後...暖氣冇咗~~~~~ ( 唔知係咪徙手既特徵)

據治療師講: 因為我淋巴位同埋頸位好緊, 令到血液行得唔順,

所以濕疹集中出咗係頸位.

而做"徙手"係可以令我血氣行返通之外, 新陳代謝會加快,

就係可以令到我濕疹位變得淡色,

老實講....係真的淡色了...同埋脫皮多了.( 這是好轉現象)

但係唔知點解....我變得痕咗......! (問過醫師...她沒有解釋)

不過我估係因為濕疹本身D 血有毒, 所以運行快咗時, 會引致我痕!!(我估)

痕還痕...原來有分血痕定係皮膚痕呢~! 大家知道分別嗎?

皮膚痕...R 2 下會痕完..

血痕..係要R 到損先可以止到痕( 較慘)

而濕疹朋友通常都係血痕....所以會R損哂!!

我問醫師點樣止痕好.

得出以下方案:

1. 用冰敷. 記得要敷夠20分鐘先叫完全止痕, 敷下停下...只會更刺激.

2. 唔好用太熱水沖涼..(大忌)

咁我又問醫生, 我脫皮脫得好勁..點算阿?

答: 不要亂搽野. 因為好多時所謂既保濕只係保表面..濕疹皮膚既人內裡低層不停"滾熱"中,
表面搽野只會阻住散熱, 而會引致更痕同埋起水泡!!!!!(原來係咁)

於是醫生開咗一些自已調的葯膏比我, 係少少少少的搽脫皮地方, 要避開紅咗既地方...(紅咗即係發熱中), 呢隻膏係可以令低層細胞有返水份同滋潤呢,屬於導入性高既葯膏.

除咗徙手醫治之外, 仲有一些排毒丸同營養保給丸我食.等我可以排出我體內既毒素呢!( 第二篇文章有講點解呢!)

聽日開始我就會做排毒, 完成後再同大家分享我療程既進度啦~








Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。