Monday, April 2, 2012

平衫推介~ 早春晚冬的著衫配搭! (SixtyEight)

係時候換季啦~


唔知大家有冇覺得天氣時冷時熱,


到底應該著咩衫好?


早上又好似好暖,


但一入夜...又來一陣寒風!


真係難以捉摸~~


不過我可以有個提議,



大家可以放定件頸巾係個袋度,


一下子可以拎出來護下頸啊~



不過另一樣大家可以做的係穿馬甲.
(請原諒阿技的腫脹..)





呢個時候可以配長袖又得..短袖又可以,


係最佳既配搭!

加上毛件都係白色毛,

係一種百搭的色係.

另外毛毛的設計比到人覺得有少少冬天feel外,

也有漸暖的感覺.


配長t又得..

配短裙都可以.

效果比起著羽絨的得輕同有返線條呢~

*

係边度可以搵到靚款,

我提議大家可以去SixtyEight 度睇下!


仲記得係上年係TST 已經開了主店,


而德褔都開咗新既分店啦~

今次呢件衫係....美麗華分店度買..

個度大到...

(我行咗2個鐘)

價錢好平...好似1xx咋

(唔多記得~)

宜家佢地都開始轉哂季,

大家可以去個度準備春夏季啦~

*

哈~ 有樣大家未必知..

Sixty eight 有個區域專係賣平野(特價野呢)

真係平到你唔信..

比起淘寶仲要抵..

仲即刻有實物攞返屋企呢~

大家真係可以去睇睇~!

好啦~

下次再同大家分享另一樣野啦!





Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。