Sunday, March 18, 2012

草球的神奇功效


阿技愛按摩,

不論BODY 又好, 面部又好...

我都鐘意~

尤其是人手按總比機器按的便為舒服,

因為人既體溫跟自己的體活接近,

容易令人覺得放鬆同埋穴位更加"到位".

不過今次我試既係....

神奇草球面部護理.

地點係...現代美容.

聽就聽得多,

都係第一次去咋~~


講裝修, 靚同GRAND,

至於房間設施 ,

都沒有什麼特別.

不過都好乾淨.

講返今次個草球面部護理,

草球有咩特別?


以薰衣草制成的神奇草球有平靜與舒緩功能,

能鬆弛神經,紓緩壓力!

神奇草球也可抑制細菌生長,

避免皮膚受感染,

更能安撫因天氣轉變而令皮膚衍生的各種敏感、

缺水或乾紋等問題。

(介紹到咁勁, 等我試下係咩料子先~!)


一開始,

換件浴衣, 方便等陣按摩,

洗面,洗面至肩,然後用棉花抹淨

之後用爽膚水,潔面後塗上,

跟著進行面部簡單按摩, 按反射穴位.

(開始眼瞓)

PEELING,PEELING + STEAM打圈蒸面 5 分鐘

便是.針清(一D都唔痛)

簡單修眉, 清除雜毛呢!

(超級眼瞓)面部按摩,塗上按摩膏按面20分鐘(超爽)

主角出場.

薰衣草+迷迭香球按摩 10分鐘
再膜上眼膜面膜

(己瞓左)
按手、按肩、按頭
最後塗上面霜、眼霜.

(完成)

大家或者會問,

草球上面係咩感覺?


暖暖的小球係面部LOOK LOOK 下,

好溫柔, 力度好輕... 唔會覺得大大的死用力咁.

加上一陣陣的薰衣草香,

很爽同RELAX.

不過由於個草球係濕濕地,

好容易係面度用力時會流水(係面上流動!)

不過大家可以放心.

由於長期有個暖爐燒著座熱,

所以唔會凍冰冰咁請你食凍柑!

 其實草球仲有好多神奇功效.

可以消炎、殺菌、淨化、平衡油脂分泌、淡化疤痕、補濕滋潤、刺激血液循環、去除水腫

大家以後做FACIAL ,

種類又可以有多個選擇啦~

如果要知道技寨的動態, 可以ADD 技寨面書專頁, 隨時又會有送影相化妝大禮呢~
 
想搵我?
 
 
 
 
 


 






Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。