Friday, August 22, 2014

東京大阪七日六夜慳錢攻略( 2014) 之橫濱麵包超人兒童博物館 Yokohama Anpanman Children's Museum and Mall

Day 1 
01:00 由香港出發,
06:45已經過了關出了閘,
7:10 找到車站的買票櫃台
 7:45 NEX開車
9:28到達新宿車站
10:30 從酒店出發搵食醫肚
11:15 自由活動, 各自各精彩
18:30 集合去超級市場掃晚餐
22:00 早點休息...明天全日行程開始
Day 2
08:30 起身
09:30 出發到富士山
       
11:30到達富士山
17:30 秋葉原
19:00 新宿ibis自製晚餐
22:00 休息, 明天更早~!!
Day 3
07:45 起身
08:30 群馬之旅正式開始
11:45 到達群馬

12:15 到達吹割瀑布
 
14:00 Lockheart castle 浪漫游
 
1730 起程回去
 
2030 到達新宿
 
2200 休息吧~~~
 
Day 4
 
08:30 緊張的一日開始
 
09:15 出門口到車站, 前往橫濱
 
自由行的好處就是隨時變,
 
經過群馬遇上90後少女,
 
我們的行程就完全變哂了~!
 
就連今日原本輕井澤單車遊都變埋...
 
原因....天氣太黑了, 踩單車都算危險,
 
所以大家都覺得轉地方就是最好,
 
只可惜..朋友是東京地膽, 什麼地方都到過....
 
所以最後決定...我自己到橫濱吧~!!
(我的關東pass 最後一天, 橫濱也是在包括範圍內呢)
 
09:50 就到達到橫濱車的月台, 原來都幾疏一班的~!!
 
11:30 到達我安排的第一站...杯麵博物館 (cupnoodles museum)
 
要快手的到下一站啦~
 
今日共安排了三個地方要去,
 
第二站現在正式開始, 就是麵包超人博物館.
Yokohama Anpanman Children's Museum and Mall
 
從Cupnoodles Museum到 Yokohama Anpanman Children's Museum and Mall 其實唔需要坐車,
 
行就會到的~~!!
 
 
路線圖如上,
 
約行20分鐘左右啦~!
 
 Yokohama Anpanman Children's Museum and Mall的入場費要YEN1000元,
 
不過,我覺得如果只係單單喜歡麵包超人的話, 就不用入場參觀了,
 

 
因為太多一家大細的到來,
 
想影張單人同麵包超人相都頗難...
 
所以我轉戰到佢對面的食市,
 
SALON 同埋商店.
 
 
場內都很貼心,
 
很可愛的LOCKER 比大家儲好自己物品,
 
就可以跟孩子們一齊玩啦~

 
單單這個架, 也己經令我心動了~!

 
一向買紀念品, 我都喜歡較輕身, 細件的,
 
FILE 就是我的至愛,
 
因為我必定用得著呢~!
 
到底邊款好呢?
 

 
見到自己家具用品都可以跟麵包超人扯上關係,
 
已經不再是夢兒了~
 

 
文具也是收集的好選擇.

 
這個.......我真的好想買下,
 
可惜....濕疹人對麵包類...都是要戒的..
 
買咗整唔到, 仲慘!

 
如果我可以吃這些做早餐, 那我一定對每天都充滿盼望.

 
如果用佢,唔知做唔做到麵包超人月餅呢?

 
親子做餅, 這個必入.

 
哎呀~~~~~~ 突然諗起很多朋友的BB 呢~!
 
手信之一.

 
點解我以前的汽球是這樣單調,
 
現在的可以咁靚?!?!
 
 
另一間商店就是賣DIY 布藝,

 



 






連塊布都可以有麵包超人,
 
真係溶入家中.
 
另一間專賣文具的,
 

 
太得意了~
 
一次過滿足了三個願望.

 

 
 
新品喎~~~!!

 
又睇中FILE 了...

 
E....麵包超人在做什麼?
 

 
可惜我唔識日文,
 
如果唔係我都會買本書,
 
睇下講什麼?!
 

 
以下的商品,
 
是我推薦給大家的~!!
 
 
是照相館,
 
 
 
拍完後可以把自己的頭放入匙扣中....
 
太KAWAII啦~

 
當然, 也可以放在相框啦~!
 
去到單賣公仔的地方,
 
見到麵包超人有不同的造型同主題,
 
 
 
款款都超得意.



 
算啦....買唔哂的....
 
唯有....影咗當買咗啦~
 
 
行到累, 影到累....要食野時, 放心!
 
大把選擇!
 
 
麵包超人杯麵....問你捨得食冇?
 
係咪麵包味?
 






 
呢個真係吸引到極!!

點解...
 
點解...麵包超人同牛奶妹...??????
 
CROSSOVER??
 
 
單單淨影, 淨睇都花了一小時....
 
還未計入場呢?!
 
所以如果大家打算來,
 
預停留時間2小時吧~!
 
 
好啦...再要趕下場...
 
多啦A夢博物館!
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。