Monday, August 18, 2014

東京大阪七日六夜慳錢攻略( 2014)之 NEX 勁抵Promotion 由機場到市區只需日元1500!

Day 1
01:00 由香港出發,
06:45已經過了關出了閘,
7:10 找到車站的買票櫃台
7:45 NEX開車
9:28到達新宿車站
這個必要推介給大家, 由機場到市區坐NEX 的快車, 只需YEN 1500元 (HKD$114) 對換率為7.6元~

2010年7月1日  在所有路線上全新車輛開始運行。從成田機場到東京市區,使用N'EX,是您的最佳選擇!

成田特快N'EX可由成田國際機場直達東京、品川、澀谷、新宿、池袋、橫濱 等東京都市圈內的主要都市,是迅速.便利.快捷舒適的特快車。中途不必換車,完全不會構成任何心理壓力。
  • 從成田機場第一候機樓直達東京站僅約需53分鐘。
  • 東京、新宿、橫濱方向每隔30分鐘一趟車。(部分時段除外)
  • 全車指定座席,每位乘客都可確保自己的座位。
  • 完全不用擔心高速公路的交通堵塞。
成田特快N'EX是您由機場前往東京的最佳選擇。
車內設備充實的N'EX,為您打造舒適的乘車空間。
係香港出發時, 已經查過,
坐JR NEX 係暫時最抵的方法到市區,
快, 舒服, 加上坐完零晨機,
人都未醒下,
可以係車再瞓過!


當出關攞完行李, 就可以JR 的櫃台( 好多遊客排隊的),

買這個一次性的車票.

由於我們的目的地是新宿, 所以直接去到都非常方便,



行李多的朋友, 真係好方便呢~!





至於月台, 請留意係七號月台上車喎~





車上有提供野食, 但當然係要比錢啦~!


至於好唔好坐, 我覺得OK 阿~

由機場到新宿站, 都坐咗90分鐘阿!

不過直接咁坐到尾.

都好舒服阿!

放心, 因為係指定坐位的關係..

人人一定有位坐!


今日行程係點?

先返酒店放下行李, 各自各活動~!!!





Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。