Saturday, August 2, 2014

濕疹人生 之 皮膚裂痛舒緩膏

小妹早前一個親身機會,認識Huiles & Baumes這個品牌,

是天然有機的一個品牌, 

當中這個有機萬用修護膏是非常合適給濕疹皮膚用的.

小妹親身試過...

話說早前濕疹發病至全身乾到裂, 

膝蓋更乾到申直都很痛, 

於是便到附近一間賣護膚品的店舖,

打算貪小便宜的用人地既tester 護膚搽下膝蓋,

希望可以舒緩一下, 

點知比店員見到, 

店員小姐不但沒有暗笑我之餘, 見到我隻腳搞成咁, 

就攞咗呢樽膏比我, 

叫我厚厚的搽上去, 
( tester.....就咁比我用咗三分一, 搽咗全身同腳....)

講出來都有點不好意思!!

不過估唔到15分鐘後,

乾到裂的皮膚就咁軟返哂,

裂痛當然解決咗啦~

同時那種油淋淋的感覺消失得無影無踪, 

原本又乾又痕的, 變得舒服哂~!

就因為咁....小妹事後返去買咗2樽.....

價錢方面: $379一樽....( 係有點貴, 不過work 同天然, 就比錢比得條氣順d啦! 仲有搽時唔會覺得"拿"同痛, 呢點真係重點~!)

由於小妹病發範圍都很大, 

所以一樽對我來說......用得很快!!




我睇過成份: 透過天然草本山金車、意大利永久花和羅文莎葉,可促進細胞再生,好讓脆弱過敏的面部及身體肌膚重拾平衡年輕,即時滋養生色。天然荷荷巴油具有舒緩、平和肌膚的功用,而意大利永久花的強力殺菌功效賦予治療撞傷瘀腫、肌膚脫皮乾裂、輕微傷口的多元修護,是一家合用的萬用修護膏,亦是外遊期間的護膚之寶。

希望這個分享幫到你地啦~!

售賣地點: nest beauty , 我係tst 美麗華入面的~
銅鑼灣好似係皇室堡



Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。