Monday, August 18, 2014

東京大阪七日六夜慳錢攻略( 2014)之 東京剪髮記

Day 1
 
01:00 由香港出發,
 
06:45已經過了關出了閘,
 
7:10 找到車站的買票櫃台
 
 7:45 NEX開車
 
9:28到達新宿車站
 
10:30 從酒店出發搵食醫肚
 
11:15 自由活動, 各自各精彩
         東京大阪七日六夜慳錢攻略( 2014)之 東京剪髮記
 
 
話說點解會冇啦啦想係日本剪髮??!! 一睇張相就覺得唔順眼, 冇形之外, 仲要亂.....
 
 
 
話哂今次到來一定多自拍同影相, 點可以比個頭髮拉低分呢~!!!
 
所以.............一於試下來東京剪吧~!!
 
自由活動時間一開始, 小妹就拿拿林去原宿搵「美少女戰士」的東西,
 
順便睇下有冇Salon 可以比到我信心去博一博!!!!!
( 呢d 野...好講緣既!)
 
 
 
 
 
就係東京都涉谷區神宮前4-28-20 的地方比我見到個牌寫今日剪髮有20%off....
 
咁抵??!! 因為附近都有幾間, 標明價錢係yen 5000-5500起. 計返HKD 都要...410以上...
 
同香港價來講....淨剪係貴D..不過係香港搵日本STYLE 剪的都至少600以上啦~~( 仲係學徒喎)
 
經我查探後...我個頭AFTER 20% OFF 後加稅....約HKD 340 左右( 好抵喎)!!!! 即決定呢度啦~~~
 
屎就屎啦~~~!!
 
 
一入到去, 上三樓RECEPTION 度登記...同問價錢~!!
 
登記小姐英文OKAY 喎~~~ 我都放心D, 至少有佢幫我解釋下比髮型師...
 
點知髮型師一到....就帶咗我到一樓洗頭同剪啦~ !!
 
髮型師就係圖中這個男士..叫做YOYA喎!
 
 
佢對鏡頭都好敏感下,  我自拍啫..原來佢都有份笑~~~~~~
 
 
好啦...成個頭爭前面呢PAT蔭....
 
剪短好定齊蔭好呢????
 
交比髮型師話事吧~~!
 
 
WAHHAHAHAHAHA~~~~
 
大功告成~~~!!!!!
 
 
 
估唔到挨到返酒店, 個頭都可以KEEP 住喎~!!!
 
 

一直好想試下去日本剪頭髮,但成日覺得一定貴,同溝通唔好而剪衰個頭。。

原來唔試唔知,日本剪髮其實唔貴,服務仲好好㖭,簡單英語加圖片,佢地就會做到架啦!
 
 
臨走前都不忘問YOYA 攞咭片呢~
 
大家有機會都可以試下啦~!
 
 


 
 
 
 

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。