Tuesday, August 19, 2014

東京大阪七日六夜慳錢攻略( 2014) 之登上富士山交通篇

Day 1
 
01:00 由香港出發,
 
06:45已經過了關出了閘,
 
7:10 找到車站的買票櫃台
 
 7:45 NEX開車
 
9:28到達新宿車站
 
10:30 從酒店出發搵食醫肚
 
11:15 自由活動, 各自各精彩
 
18:30 集合去超級市場掃晚餐
 
22:00 早點休息...明天全日行程開始
 
Day 2
 
08:30 起身
 
09:30 出發到富士山
 
今日行程就係富士山啦~
 
早於一日已經購入3DAYS 關東PASS, 所以可以自由咁坐相關既列車.
 
如果從新宿站10號月台出發-->追車KAIJI LIMITED EXPRESS 到大月站 (60分鐘車程)
 
 
 
留意阿~~ PASS 既票係自由席..冇得劃位, 所以早D 到就有得坐, 唔係企足成個鐘啦~
 
 
就係呢款車啦~~~
 
我地二人行上到車....位都得番七七八八啦~!!!!
 
之後到大月站再轉富士山車,
 
 
呢架車真係超靚, 車頭, 車尾, 兩邊車身都有卡通版的富士山,
 
 
 
 
太KAWAII啦~~
 
同樣啦....自由席既車廂...我地要快手的搵位~!!!
 
 
 
 
車廂入面都係有富士山公仔,
 
真係令人好興奮~!
 
 
上到車...千奇唔好瞓阿..因為外面真係好靚...
(圖中見到的是人的倒影, 而非見鬼..可放心)
 
 
又坐多一個鐘左右..就到..
 
快樂不知時日過!!!!
 
到達後會見到好大的旅遊櫃枱有旁邊,
 
放心, 佢地英文唔弱的~!
 
可以問班次, 景點阿...
 
 
 
 
不過從我地到步後都見唔到富士山,
 
 
 
 
我們都覺得很怪.......
 
又話係附近既?!!!
 
(哎呀家姐..很失望阿...!!!!)
 
原來今日天氣不易登山..
 
太大雨..同天很黑!!!
 
點算阿?!!
 
 
 
我們問過客戶服務啦~
 
佢地都話今日唔會見到座山~!!!!!!!!
 
OMG~~!!!
 
我地黎做咩? 仲上唔上山??
 
經過我倆商討...
 
決定唔再登山啦~~
 
原因?
1. 登山安全嗎?
2. 天這麼黑? 看到什麼?
3. 上山的車要自費, 不是包括的.
4. 傾傾下........太大雨啦~~~ 還是回程吧~!
 
回程的班次有變,
 
再坐不到那可愛極的火車....
 
只有這個站站停的懷舊款~!
 
 
 
 
 
 
 
失望?!!! 總有一點...但是也成為一個借口讓我下次再來~!
 
下篇內容: 富士山站的美食推介!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。