Sunday, October 30, 2011

優先試用Estee Lauder Re-Nutriv舒活盈肌修護眼霜報告分享

承接上上的一篇文章,


搶先試玩Estee Lauder最新彩妝(放火)

上次除咗可以玩彩妝外,

仲可以玩埋skill care,

而今次主要推介比我地試玩既係全新舒活盈冗修護系列.

推出日期係2011年11月1日

自Estee Lauder 夫人於1956年首創Re-Nutriv 天價超級面霜後,

今次又另一新創作,

全新Re-Nutriv Replenishing Comfort Creme Light 舒活盈肌修護面霜,

是Estee Lauder 科研專家走遍世界各地搜羅珍稀成分,

注入這特效抗老化面霜,

專誠為乾燥脆弱肌膚研製,

能全面鎮定守護肌膚, 發揮深層保濕作用,

感受無比舒適, 同時平滑滋養肌膚.

面霜特具由植物萃取的先進成份OMEGA3 天然植物萃取精華 ( Omega3 Phyto Complex),

能幫助皮膚細胞維持水潤豐盈的健康狀態,

可以即時養潤乾燥, 脆餅肌膚.



講多無謂,

等我介紹下這個

Re-Nutriv Replenishing Comfort Creme Light

唔好以為呢樽係比成熟肌齡的人用阿~

它能肌膚營造理想抗老化環境,

展現年青緊緻肌膚.

其中的膠原蛋白激活成分,

例如維他命C, 能支持肌膚的天然膠原蛋的增生,

鞏固肌膚結構, 重拾緊實年輕美態,

同時可以減化皺紋!

有機會比我玩呢樽勁產品,

一定要好好咁試下個質地先得~~


乳白色的cream 狀, 一推開大約一分鐘便可以吸收完罼.

值得推介的是完全唔會覺得焗身,

也不會因為未吸收完的前搽上其他精華素時會出現"擦膠碎"情況.

不過唔講唔知,

原來成份入面有高效抗氧化物,

枸杞, 靈芝, 人參

這都可以幫助肌膚防禦自由基的侵害.

勁呢~~~~~~~~~~~~~

Re-Nutriv Replenishing Comfort Creme Light 舒活盈肌修護面霜  售價$1480
除咗呢個面霜之外,

還有眼霜,


Re-Nutriv Replenishing Comfort Creme Light 舒活盈肌修護眼霜


呢個就係今期我地會得到的眼霜,

等我SHOW 比大家睇下個質地係點先啦..


記住, 份量唔需要多,

少少的已經夠搽成隻眼,

由於眼部的皮膚比起面部其他地方薄4倍,

所以水份流失會比其他部份快,

所以用的產品質地一定會有所不同,

就以這個眼霜為例,

會比較結身,

吸引時間相比之下也長了,

但是是可以接受的,

因為當吸收完後,

會覺得滋潤感,

唔會怕乾到裂的情況呢~

價錢方面, 我覺得好公度: $680



Estee Lauder 除咗有面部產品外,

還有BODY的呢..



大大樽, 好抵用!!

 以下圖片不是話比大家我白咗...

白咗係因為相機WHITE BALANCE 問題..



請留意手毛同皮膚光澤感..

明顯想表達大家知, 是皮膚變得濕潤同埋唔會好痴立立..

因為我的手毛還是可以"樹直"的...HAHAHAA




這個LOTION 也是不可以不提,

入面有著金色的閃粉,

幾高貴!!!!!



好開心可以有機會優先試玩同試用,

再一次多謝theZtyle 同Estee Lauder 的邀請.

大家如果想了解更多Estee Lauder 的資料,






想搵我?







Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。