Sunday, October 30, 2011

支持SHU UEMURA 的一個粉絲, 誠意送上shu uemura「專業底妝‧簡易化」美妍聚的活動分享

又是阿技分享出席發佈會的時候,

其實阿技一路都想多謝那些常常給我大開眼界的朋友!

給我機會出席大大小小不同場合,

可以讓自己更了解,

更深入運用每一樣產品!

而今次阿技有幸可以去到SHU UEMURA 於中環IFC 的新店去見識見識.

老實講, 阿技很少..很少可以去到IFC,

成日覺得IFC 是一個品牌高尚, 人也是高尚同埋有知識既人出入的地方..(遊客唔計),

所以今次要到IFC,

都令到小妹有少少緊張~~!


一去到, 見到很多工作人員在SET UP 場地,

而我也要把握機會,

在場內拍下照,

做定功課同大家報告下當日的所見所聞!


我個人覺得..個度好似一個化妝間多過一個賣化妝品的地方,

因為一個個化妝位,

一套套整全的化妝工具,

同一SET SET 好靚既眼影色盤...


真係可以任玩的~~


SHU UEMURA 除左化妝品出名之外,

佢既卸妝油係超級出名呢~ ( 睇埋落去會有真人示範呢!)





指甲油都係我心頭好~~




唔同類型, 用法的化妝工具全部齊全...

可以任玩..任用...

唔識用? BA 仲會講解呢!

講返今去做咩?!! 除左係介紹咗新店之外,

便是新出的30分鐘速效面膜同眼膜護理...

或者未介紹護理之前,

MODEL 示範SHU UEMURA 的卸妝油威力先~!



先吱3吱於掌心,




跟著搽均整塊面,

再同眼睫毛按摩, 令到眼睫毛液溶掉!

再用濕咗既手去按摩塊面,

令到面部的油變死乳白色,

便可以過水..


見到嗎? model 個靚樣之外, 人地真係完全叫做素顏!!!

(點解人地可以咁靚..!)

表演完洗面後,

便是用頭先介紹過的面膜去同model做示範.
萃能量活肌彈性面膜

化妝師阿mic 話呢個面膜係超彈性,

可以拉到好大..好大..(超級大面人都啱用阿!)




跟著係化妝示範,

會用到台上既用品,

先係用面膜同model 打底,

再用紅萃能量活肌亮眼筆同模特兒的眼部做按摩,

走珠式的設計...係眼部皮膚到"來回的look"

再用手指按摩一下..




上粉底啦..

利用五角形的棉卜上粉, 可以更有效的令到粉底上得更平均,

Shu Uemura 的粉底一向出名,

要用得好,

可以參考以下的技巧,

以"FACE ARCHITECT"面部結構分析為基礎, 而發展的技街,

先按取一顆如珍珠大小的粉底液於手背,

再沾上五角綿上,

第一步: 推開.

 面頰: (由上至下)
前額: (由中至兩旁)
鼻: (由上而至兩边翼位)
唇週

第二步: 輕印

於面部位置輕印2下, 令到粉底更均勻.

第三步:按壓

於面部面頰位置重複按壓三次,

可以令妝客更立體.





再用胭脂在面頰上由內則掃出,

可做出修面效果.



化妝師阿MIC 還教我們畫唇的技功呢~~


這個EVENT 除了得到護理同化妝知識外,

還請到羽趐為我們分享美容資訊呢~~~

好開心仲可以同個美人影返張靚相呢~!!


呢一晚的收穫仲好豐富呢~!!



期待再下一次同類的EVENT 啦~

大家如想去咁靚咁新的SHU UEMURA 的話,

可以到植村秀國際金融中心旗艦店 - 中環國際金融中心商場1086


想搵我?






Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。