Thursday, October 20, 2011

Vichy 利用MACAROON給我們啟示!


第一次睇到呢段片,

覺得好科幻, 又覺得好有"變種"的感覺,

好似一用咗VICHY 便會煥醒細細細胞,

跟著自己整個人都會變得不同...





今日終於有機會親身試到呢支法國開售後每2分鐘賣一支的

 LiftActiv Derm Source肌源再生系列.

係VICHY一條全新嘅抗皺系列



當中包括VICHY首支滴管式精華-肌源再生精華Serum 10

整個系列全經由VICHY專業科研團隊花上10年時間研究

睇返D 資料, 原來呢支野的來頭都唔少野,

這個10年科研, 獨得7大項專利, 並於6大醫學文獻刊登,

10年科研震撼新發現「乳突真皮層」是肌膚年青之源,

乜野係「乳突真皮層」?

其實係負責輸送年青因子到各層肌膚, 它的輸送能力比深真的網狀真皮層!

(網狀真皮層就是一般我們經常講的 “真皮層”)
所以激活乳突真皮層, 便能同時激活各層, 令各層皮膚層增厚, 飽滿.

而成份同時包括300多種成份找到抗皺鑰匙-Rhamnose銀樺樹,萃取

獨特使用經科研證實有效激活乳突真皮層的5-10%高濃度Rhamnose 於產品當中.

肌源再生系列包括: 肌源再生10號精華, 肌源再生日霜及晚霜,

而今次試的係肌源再生10號精華,

採用10%高效精華濃度, 並含保濕成份 (皇牌溫泉水 及透明質酸),



正好啱哂呢個秋冬使用,

據說,

1滴, 10分鐘, 肌膚即時感到如絲幼滑; 連續使用一個月, 皺紋可減達27%...

今次等我試下係咪真係咁WORK 先~

想知效果, 等我既報告啦!

VICHY肌源再生系列於10月1日於VICHY專門店、指定屈臣氏及萬寧藥房正式隆重發售




意外驚喜!!!




大家有冇食過Macaroon?



有冇諗過Macaroon的cream就好似皮膚中間的「乳突真皮層」好重要!

講真, 我從來冇諗過,

不過只從收到一盒咁靚的Macaroon後,

便知道個中原理既重要性!

健康的乳突真皮層能帶給你豐滿彈性,



就好似Macaroon咁, 中間的甜心軟林林一樣~

仲好有承托力添~!!

多謝PR 的一番心意阿~

我會好好的試用呢支奇妙的精華液~


Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。