Sunday, October 16, 2011

如果你因為我而出咗血, 洗咗錢! 我只可以講一句: 唔好意思~ LUSH~~ Christmas Box Set 全新推出

係阿技心目中, 有一些品牌總會是令我心動,
就算是未用過, 都會有種心結...會把這個品牌的產品放在自己的WISH LIST 中..

很久沒有專登向公司攞假出席品牌的發佈會啦~

邊一個品牌咁勁, 可以令到我願意放低手頭上的PROJECT 而專登出席?

咪係LUSH 囉~

大家可能對呢個品牌的印象係咩呢?

係我心目中, 這個品牌是..... 香香的, 滑滑的, 令人放鬆的,FRESH HANDMADE 的護膚品, 女生私人享受空間中必定會有的...等.

即係咩?

答: 正野~!! (癈話)

其實LUSH是來自英國的一個美容品牌。產品全部人手新鮮製造,使用新鮮蔬果及有機植物,再加入自行生產及研發嶄新上等的香薰油,絕不含動物成份及反對動物測試.
上次我的「不可能任務一」歐行之旅中, 也專登在英國的LUSH 度參觀見識一下!
當時印象已經很深刻, 今次有機會出席新品發佈, 點會錯失呢個機會阿!
而今次地點TST 的The One, 當日出席既朋友很多呢~~
今次LUSH 的EVENT 主題是.........
LUSH聖誕夢工廠2011
今個聖誕, LUSH 製造了首間聖誕夢工廠.
把天方夜譚的奇想注入產品設計的超級工廠中,
製造極具創意的聖誕珍品.
聖誕夢工廠的神秘主人BILLY BONKER 為我們介紹這個工廠的三間秘密房間,
包括粉紅魔法村,  黃金夢花園和「藍」極太空艙.
每一個唔同主題都有著不同的內容同主題~~
粉紅魔法村 Candy Candy Cane Delights
在魔法村裡居住了傳說中細小可愛的雪天使,她們每天都飛到甜蜜雪山上採摘最新鮮的材料來製造各種甜蜜的粉紅產品。魔力無邊的雪天使利用魔法泡泡浴棒向所有的聖誕禮物施展幸福咒語。
由粉紅魔法村製造的聖誕禮物包括以下﹕
全新單品:
扭紋士的香氛皂
甜蜜雪山泡泡浴芭

祖國萬歲泡泡浴芭
雪天使魔法泡泡浴棒
香檳派對潤唇膏

火辣辣潤唇膏。
 

全新禮盒:
普天同慶禮盒
無限暖意禮盒
童話奇緣禮盒
奇幻仙境禮盒

經典單品:天使之最香氛皂、雪天使沐浴露、相撲聖誕老人汽泡彈和雪天使潤唇膏。
經典禮盒:糖果假期禮盒、雪天使禮盒、快樂聖誕禮盒、甜蜜糖果禮盒、燦爛星塵禮盒和夢想成真禮盒。
而發佈會中見到全部係令人喜愛的粉紅系列....即時大愛~~!

而其中雪天使魔法泡浴棒更成為我心水產品之一呢~~

因為在場可以即玩呢支捧,

在水中不停的"攪攪攪" ,



見到嗎?

水變成了糖果水的樣, 味道很香阿~

加上我模過, 好滑滑的呢~~~

一路浸泡泡浴,

一路玩....正阿~


 黃金夢花園 Gold Rush

由於個日天氣唔好,

影到既相唔多..

由黃金夢花園種植的聖誕禮物包括以下﹕(又係我介紹新品啦!)

全新單品:



金光禮盒汽泡彈




金光閃閃泡泡浴芭


北極光香氛皂


綿綿雪人香浴油。

全新禮盒:




聖誕老人禮盒



願望樹禮盒



心肝寶貝禮


幸運草禮盒




魔幻假期禮盒


完美聖誕夜禮盒



北極光禮盒。
經典單品: 玻璃奇緣汽泡彈、節日布甸汽泡彈、薑餅屋泡泡浴芭、意亂情迷沐浴露和歡欣布甸
洗面膏。

經典禮盒: 奇趣薑餅屋禮盒和星之魔法禮盒。

「藍」極太空艙To Infinity and Beyond

 「藍」極太空艙結合了兩個難以踏足的地方,南極和太空如時光交錯般出現於相同空間,印證無限的創作概念。隱藏於南極的雪山怪人在這房間裡研發了新穎的火箭、美麗的新月和神奇的白雪水晶等,成就一件又一件超乎想像的聖誕禮物。


由「藍」極太空艙製造的聖誕禮物包括以下﹕

全新單品:




一飛衝天汽泡彈
(講真, 我覺得呢舊東西似隻藍色既花面貓)

不過呢個東西唔好講少,

係一件好得意既東西,

因為只要一放落水..

即時變成咁...



唔好以為係D 污水,

其實係可以護埋膚的氣泡彈呢~



雪山怪人汽泡彈


綠精靈沐浴啫喱
(唔似點解我又覺得似鬼口水咁...好有娛樂性)


冰雪屋磨砂雪芭
(呢舊聽講可以磨沙)




爆炸糖潤唇磨砂
(好似芥末阿!)

全新禮盒:



冬日雪屋禮盒



歡樂時光禮盒


一飛衝天禮盒


雪人先生禮品


愛的抱泡禮盒


沐浴奇遇禮盒


萬家燈火禮盒



親親愛人禮盒。
經典單品: 白雪佳人汽泡彈、新月神話泡泡浴芭、白雪水晶香氛皂和雪球蛋糕香氛皂。
經典禮盒:最佳祝福禮盒和歡樂聖誕禮盒。

大家有冇諗過, 到底D 泡泡球係點做既呢?

發佈會當日, LUSH 工廠仲即時教我地做自己的泡泡球呢~



等我示範下....



先來一包泡泡粉,

記得整之前隻手要乾阿~



把自己要既材料放入去...

我放咗玫瑰呢~~



把泡泡粉放入倒模中..



大力壓實....


完成...~~~


很好玩的一個小活動..~~




原來呢D 都係咁做出來阿~!


一口氣介紹咗咁多新品,

係咪唔知要邊樣好呢?

比埋個價目表你地慢慢諗今年聖誕送咩比朋友啦~









係咪覺得我在放火中呢..HAHAHA

唔爭在....比埋佢地地址你啦~~~

銷售點:中環鐵路站E12 號店 金鐘鐵路站25 號店

銅鑼灣世貿中心地下G018 號店 銅鑼灣皇室堡一樓125A 號店
太古城中心二期APITA 地庫一層 尖沙咀美麗華商場一樓1019 號店
尖沙咀海港城三樓LCX 7A 號店 旺角朗豪坊西武百貨二樓SL201 專櫃

沙田新城市廣場第三期二樓一田百貨化妝區推廣會場

九龍灣德福廣場二期五樓UN5-6 專櫃

澳門威尼斯人大運河購物中心三樓2636 號店 澳門觀光塔LG 樓層19A 號店

電話: 2967 6898 / 3101 0130 / 3514 9337

下次再同大家分享我既泡泡浴啦~~~




想搵我?

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。