Wednesday, October 26, 2011

搶先試玩Estee Lauder最新彩妝(放火)

好開心..好開心, 今次有機會可以去到首個ESTEE LAUDER 的旗艦店,

係為於時代廣場13樓的!

今次去ESTEE LAUDER 的目的就係優先可以試玩ESTEE LAUDER 既全新PURE COLOR CYBER
EYES 魅惑金屬眼妝限量系列

或者先介紹下呢間旗艦店吧~


過百萬既牆紙,

極級高檔的sofa,

完全能襯托出ESTEE LAUDER 尊貴的品牌.

而今次係呢個咁靚既地方,

可以優先試新一季的護膚品和化妝品,

真係榮幸阿~~

好啦..等我唔好咁多開場白,

直接同大家介紹今季的眼妝啦~





今季眼妝特別之處係由彩妝創作總監TOM PECHEUX 再創妝色新領域,

研創出以金屬色調大膽描繪眼部.

而摩登的理念係今次的主要原素,

當然主打是眼影啦~




超炫金屬色,

能做出CYBER 的感覺,

加上可以三合一咁用,

真係可以做到好多元化~

點樣三合一?

用掃上可當一般粉狀眼影,

濕水用可以用作液體眼線,

用手上可以感覺到啫喱凝膠的質感~

而顏色方面,

有COPPER, PINK, LILAC, SILVER同TEAL 可以比大家選擇!

出來效果點?

ESTEE LAUDER 化妝師LEO 即場同大家做示範~



LEO 先講解佢同MODEL 做底妝的步驟.


再用粉底令MODEL 膚色更靚更平均.


跟著再用眼影底霜同MODEL 打底~


個BASE 可以令眼影HOLD 得更持久.


LEO 為MODEL 上今次CYBER 既紫色~


原來簡單一上色, 顏色已經好出啦~


再用今季的眼線筆, 入面含有70%係色素, 可以做到好出色的效果~

要做到煙燻眼就會更容易~!

而眼線筆有BLACK, COCOA, SAPPHIRE 三隻限定色調可以選擇.

最後都係用今季彩妝創作總監TOM PECHEUX 創作專利的「雙重誘芯設計」的唇膏同MODEL 上色~

乜野係「雙重誘芯設計」?

Pure Color Sensuous Rouge 高清純色性感柔潤唇膏, 把保濕潤澤的配方以幼滑外層唇膏體搭柔潤軟芯, 一共有12色調呢~

外層是獨家高清炫色科技, 能夠彰顯唇部輪廓, 呈現豐郁顯色色澤, 做到持久鎖色呢~

至於內層是潤澤啫喱軟芯, 內含豐潤護唇精華, 能讓唇膏呈現極緻潤澤質地.



好...MODEL 化完會係點?






哈~ 我知道大家一定會講,

MODEL 靚, 乜都靚啦~

為咗令大家心服口服,

我決定比化妝師同我化上面..


啦~~啦..

呢個係素樣的我..


經過我手上的眼影同唇膏上面後...

睇唔清??

比個大頭D 你地睇啦~



即時效果係咪都叫做唔錯呢..?

價錢方面如下:

魅惑金屬眼影

Pure Color Gelee Powder Eyeshadow in Cyber Copper $210
Pure colour Gelee Powder Eyeshadow in Cyber Pink $210
Pure colour Gelee Powder Eyeshadow in Cyber Lilac $210
Pure colour Gelee Powder Eyeshadow in Cyber Silver $210
Pure colour Gelee Powder Eyeshadow in Cyber Teal $210

魅惑眼線筆:

Pure Color Intense Kajal Eyeliner in Blackened Black $150
Pure Color Intense Kajal Eyeliner in Blackened Cocoa $150
Pure Color Intense Kajal Eyeliner in Blackened Sapphire $150

Pure Color Sensuous Rouge高清純色性感柔潤唇膏系列 $230


想知多D 可以到http://www.esteelauder.com.hk/

或 Estee Lauder 圓方專門店21968493查詢啦~

下次再同大家分享佢地既護膚品~!




Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。