Friday, October 7, 2011

如果我有個咁正既生日會就好啦~ 祝Kiehl's 160週年生日快樂

今年很幸運, 收到Kiehl's 生活PARTY 的邀請, 受寵若驚.

地點雖然同大家好似好遠, 係柴灣青年中心.有機會出席Kiehl's 160週年的生日派對~

但不論幾遠, 有幸可以去咁大型的生日會, 點都一定會支持~

或者等我介紹返Kiehl's 的背景大家知啦~

在150多年前,前身為社區型藥房的於紐約東村區開張。當時擁有特殊而廣泛的專業背景,在化妝品、藥劑、草藥及醫學等方面,具備代代相傳的知識。
 
20世紀早期,即為全方位服務的藥房,為顧客提供順勢療法和草藥療方、精油、非處方藥與首批品牌產品。1960年代初期,我們的藥師和化學師運用在製藥與化學領域上的專業知識,持續開發系列產品。
 
家族所有成員,致力維持多年來堅守的卓越品質與標準。服務人員的第一要務是服務並代表顧客,一律接受密集的教育訓練,從中學習配方成分的價值和功效。此外,服務人員也具備專業知識,為顧客提供優質服務,成為全球各地 的特色。的服務人員秉持提供顧客調劑建議和處方的傳統,將持續針對個人從頭到腳的保養需求,提供最適合的保養療程處方。
 
多年來,大家庭對人的熱情與關懷,已成為公司的形象以及情感表徵。推廣健康、積極的生活方式,飛行、高山滑雪和專業馬術等等都是 傳承久遠的運動。其中最為人知、最能展現傳統的,莫過於摩托車運動;世界各地的獨立門市,展示了公司收藏的古董哈雷摩托車,邀請所有顧客一同欣賞。

點解我同大家講佢既背景?

因為今次Kiehl's 的生日會主題正是圍繞紐約的文化呢~


當晚一去到會場..

WAH...星光耀Kiehl's 阿~



隨著小提琴手精彩的演出,

為Kiehl's 的生日PARTY 做一個序幕.

估唔到當晚的主持竟然係森美........森美阿....

當紅歌手陶喆仲為大會即場獻唱~ ( 睇CONCERT 都未可以企得咁前..) 羡慕呢~

之後仲請咗好多名模一齊同大家祝酒~



WAH~~~Kiehl's 真係有好多名星支持呢~

開幕過後便是PARTY 的開始,

有咩玩?

有古董電單車比大家影相. 連橫快拍..




大家認得圖中美女嗎? 我身旁便是STAICE (BLOGGER), 好耐冇見啦~


 勁型的Kiehl's T , 即場整比你~~~ (辛苦哂當日既工作人員啦~~)

仲有MR BONE 骨頭先生的真人版~~~

大家未必會睇得出呢部係乜野機呢~

係SAMPLE 機,

你可以係抽唔同類型的SAMPLE 呢~~~ 好得意呢~~

大家又估到我做緊咩?係我係個似電話廰入面, 要向住個鏡頭同Kiehl's一番恭賀的說話!



當晚仲有好可愛的CAKE 同酒精類飲品比大家呢~


有得去party 當然開心, 但最開心係..我竟然可以同......森美..........


估唔到森美咁nice 架.....我即是做咗怕羞仔...

一晚2個半鐘原來係唔夠我玩呢~

不過點都好, 要多謝Kiehl's 的邀請, 同埋比我有機會更認識你~

再一次你地講~

Kiehl's ....生日快樂~




Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。