Saturday, October 8, 2011

入面POST 既人你同我聽住....記住......!!!!!!

入面POST 既人你同我聽住....記住......!!!!!!

網絡世界雖然險惡, 大家互不相識,

但有緣在一個平台遇上, 大家有著共同話題,

一同分享身邊人同事, 有機會相識, 相知, 相見, 相處,

是一件值得珍惜的事....對嗎?




正因為我是抱著這個宗旨,

所以我仍敢去跟這些網路朋友相約,

早前, 終於抽空約到數個網絡界的朋友一同去嘆豬手!!


以下內容, 18歲以下的朋友切勿模仿~


話說有一次, 偶然見到有一位BLOGGER ( 稱: 大口仔)分享自己同朋友放工去飲野享受人生的經過, 

這是小妹一些希望可以有機會做到既事,

於是小妹竟然夠彊係那位BLOGGER的POST 度留言..."下次預我"

正是這一句.....

就開始了我們的相識....


我跟那位"大口仔"說我很喜歡食豬手的事!!

於是"大口仔"便安排了這一間....King Ludwig Beerhall

講真....食豬手雖然係主要項目...但係飲酒都係主打要做之一..(酒鬼?)

(未食飯 或 現在肚餓的朋友, 以下圖片會令人不安...)

先來便是雞肉沙拉~

味道: 蔬菜很新鮮, 雞肉也不是燒得太乾..

(唔好怪我地D相顏色唔太靚, 原因係場地好陰, 好有MOOD, 所以影不出野食的靚樣~)




跟住出場係BLOGGER (YANDY) "未見過世面" 的長腸..(有味笑話!!!)
雜腸中包含了雞,豬,牛, 但由於BLOGGER (兔) 係唔食牛的關係, 於是我地問返WAITER 那一樣是牛,
點知換來的答案係:我地都唔知。。( 吹脹)



當六個朋友都是叫啤酒時, 竟然有位BLOGGER ( 倉頡碼) order 叫果汁... (幾純情!)



主角出場啦...
三倍我隻手咁大的豬手出場啦...
外脆肉軟, 很多膠質..
肉不會太咸, 一啖肉, 一啖啤酒, 正阿~~~




仲有大獲好評的燒雞肉呢...
比我預期中好, 肉汁較多,
唔覺得會"鞋"口~


大家或會問, D 野食點樣分先平均, 人人有得食?

好簡單, 我地採用"五餅二魚"的方式,

切碎...再切.... 再以配給的方法令人人平均食到相等份量..

(奸笑)


只可惜...骨是分不開..
所以我犧牲一下...食場佢..


我明白...當街"損"骨頭係失儀的..但我唔理..

這一晚..... 一杯啤酒的份量足足夠我地傾, 食, 玩咗一晚...



跟自己喜歡的朋友一齊出去...是一件很賞心的事..


你們這班人.....聽住同記實阿..

我要你地做我一世既朋友!~~~~~知冇~?



開名既時間到啦:

分別係: 技, 日一卜, 兔比, KUNISU (大口仔)


YANDY, BALLET TATA


大家如果想三五知己享受下豬手..

歡迎來:http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=14534
電話 : 2369 8328 / 23113016
記得訂位阿~



Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。