Thursday, September 29, 2011

技寨技主再變身, 變到你認佢唔到!

我明阿..!! 我離開18, 22 都有一段日子...
成日都會睇返自己18, 22 時既樣...充滿稚氣!!!

今日再一次扮返18, 22 個樣...覺得是成熟的味道較多!
一點都不少女....可能真的老啦...

算吧~ 同自己玩下新LOOK 啫..... 靚唔靚..都係我.

今次用咗以下的東西做變身工具.. BareMinerals

較早前都用過佢既粉做一些狀文比大家睇,

由於個時仲未識好好運用, 所以出來效果總係爭D.

今次我有信心啦...









再加上用咗:
JEALOUSNESS 的眼線液, 眼影,
sephora 的深色粉餅,
Benefit 既睫毛液,
MaQillage 的唇彩,
還有ettusais 的眉GEL..














大家或者會問..眉GEL 用來做咩?


其實一來可以令條眉可以變得整齊之外..二來可以令眉變得淡色一點..

見到嗎? 無神的眼上有一對唔同色的眉.....

深色黑的眉同我的扮少女LOOK 完全唔夾, 唯一可以的..便是整淡佢~


要扮野...當然要其他道具幫手!

假髮!! 以前覺得係無頭髮人先會用的, 原來宜家已經成為潮流的一部份...

 今次我用的係HANAKO 的假髮, 真係..真得好緊要.


 

唔似出面的頭髮會係令令的...講真至怕用係個頭度比人知道係假!!

再加埋呢個長假髮...係半頭式的...据齒的, 唔易脫落!






再用埋JEALOUSNESS 的眼睫毛..前短後長, 希望可以做出一對長尾眼形的眼啦~~~



講返今次用BARE MINERALS..有一樣唔可以唔讚的便是出來效果好滑...

以下的圖片可以睇出我塊面係可以做到好滑的效果~

準備好未.....




講真..我好鐘意自己隻眼..好長...又大咗~~~




其實唔識我既朋友.........會唔會發現我係用緊假髮呢?

加埋個頭飾同扎起返D...

又可以做出另一造型..







係咪唔同咗好多呢?

好啦...講算咁多先~~~

大家可以按以下的LINK 重溫我的變身POST

技寨美女大作戰第四回--- 真真假假的變法 (上集)

技寨美女大作戰第四回--- 真真假假的變法 (下集)

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。