Thursday, March 27, 2014

一個月後肌膚


清潔過後就是按摩mode , 同樣地也有大中小力mode, 震動和靜止mode 可以選擇! 不過今次這盒中附送按摩啫喱一支,


用法: 直接吱落圓形導入面上,兩手指握著儀器,在面上有路線的慢慢滑行就可以了!   用後感,按摩啫喱份量要多,這樣才可以順利地滑行!   最後就是導入mode, 這個跟按摩的我覺得相約,唯一分別是今次用精華素代替,利用儀器令皮膚更加吸收。 用法: 跟按摩mode 一樣,唔在重複,勉得悶氣。


用咗水呢個儀器快一個月,效果都可以,最明顯地,我可以自信地說,我皮膚很乾淨唷(≧∇≦)。 暗粒同粉刺問題都明顯改善呢!   

有時真的不可單靠人手,儀器既幫助也是必要的。

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。