Saturday, April 28, 2012

四種味道, 四種人生. 不同場合, 不同性格@Ralph Laruen

活力香氛, 性感媚力, 自由氣息, 時尚品味.

你是那一種?

RALPH LAUREN 全新香氛系列繽紛列陣興百變動感新女性結伴活出彩色人生

其實為了不且女性有著不同的專屬香水.

特別推出四種亦動感亦嫵媚的新香,

包括以活力, 性感, 自由同時尚做主題,

可以按照自的心情同時裝, 彰顯個人品味.


今次有機會出席Ralph Lauren的香水EVENT,



見識到全線四款嶄新香氛的各種特色.

新香系列以雙重成分為本,

各自配有獨特香調, 分為柑橘, 果香, 綠調和東方魅香.

其實自己夾咩味, 自己都未必清楚知道,

但以下的LINK 可以幫到你阿~


係呢個LINK中, 

會問吸你既個人喜好,



你既衣著品味,


旅行的地方?


PARTY 的模式?


就可以知道那一種味道跟你最合襯!

而我...便是三號的自由氣息.

哈! 的確很準喎!



一號藍色樽身是活力香氛.有著花香柑橘同葡萄柚及藍睡蓮, 味道我覺得很FRESH.
跟一股的甜花香不一樣.

二號粉紅色的樽身正是我的所愛,

不過味道跟我的性格卻有點背道而馳, 因為東方花果香, 小紅莓及零陵香豆慕絲, 做出浪漫同甜甜的味道.

我喜歡浪漫, 但不襯托甜甜!


三號的自由氣息正正是我的性格, 花香綠調, 香梨同含羞草混合出新清而花香為主的清甜味.

既不濁, 也不會令人覺得過火.





而四號的紫色樽, 充滿時尚品味, 但味道卻很神秘,

說不出的一種味道, 既高貴, 也覺得很有性格.

入面當中的東方花香, 野櫻桃同紫琥珀的配合, 真的很獨特.


四種不同味道,


四種不同的性格, 你會喜歡那一種?

快D到連卡佛, SOGO, 永安, 或者澳門的八百伴的櫃台睇下啦!

價錢: $390/ 50ML
$505/100ML

現買滿800蚊, 仲可以得到下以的袋呢?!!!



真係好吸引阿~~



題外話: 有朋友問點解香水成日噴到上身後變味, 那可以怎樣解決?


答: 大家可以把香水噴在手帶中,

這樣散發出的味道才會是最真實.






Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。