Monday, April 9, 2012

(我的天)腸仔煎蛋都要出教學!!! + 瘦了的阿技?!


好耐冇同大家分享我的生活啦~

(生活文章總係令人寫得輕鬆!)


復活節難得約到班姐妹,

當然要好好咁出來食個靚LUNCH啦~


而今次我地約咗係九龍酒店既BUFFLET LUNCH.

哈..難得係復活節做主題,

見到D CAKE 都好難忍口!

難得姐妹相聚,

真係無所不談.....

講家事, 公事, 仔女事...好開心!

不過我最估唔到既係...

大家竟然覺得我瘦咗?!!

講真我冇咩做運動,

食野份量冇變,

何解會覺得我瘦左?

係咪髮型問題?!!

定係關KILO OFF事?

因為之前我一直有用Kilo off 既瘦身啫喱日按夜按,

唔通真係不知不覺間work 咗?

係都唔錯!


講開kilo off..之前飲佢個隻果茶,

真係大愛!!!!

好香的甜果味,

但入口又冇味個種feel..真過穏!!!

不過可惜唔再出...

要轉心頭好啦~



而今次轉咗呢隻"咋咋聲既kilo killer.



個包裝好得意..

好似以前入口即化開個d 糖咁.

又好似有d似"以羅" 咁!



一打開..好糖果甜味!

一放落水....咋....


再咋.....直至咋完後飲得!

入口有少少膠膠地. 但唔夠"杰",

味道少少甜!

但建議飯前半個鐘前飲用!


其實呢隻咋有三種味,

早上飲既係橙味,

中午飲既係apple 味,

夜晚飲哂係提子味.

三隻味都好易入口呢~

早上入既橙味係可以幫手排隔夜既水腫.

中午既apple 味係可以令腸道潤滑, 有助隔住油脂吸收.

夜晚提子味可以不停燒脂.

三杯飲法都係一樣, 加水....咋完...飲得...(簡單成咁)


今日小妹飲完apple 味...就要做廿年冇做既事..

煮lunch!!

係...我以前細細過時係廚神,

攞過cooking比賽冠軍.

可惜...我討厭洗碗,

所以....放棄了呢個天份.

到咗今日....

由於屋企人去哂旅行!

真係要食自己啦~ ~.~

***

今日既午餐係,

腸仔太陽蛋麵包 (咁簡單?!!)

自從飲咗杯apple 味kilo killer後,

飽飽就唔使食咁多啦~

不過咁多年冇cook 過..

都唔咁諗今日我個lunch 會攪成點!

好..

開始啦~

老實說, 我相信好多港童宜家連水都未識煲時,

我示範下腸仔煎蛋都唔算過份啦~( 分分鐘佢地都未必識)

先用乾鑊"看"乾埋麵包,
(細火!!! 不則好似我咁...燶边!)


等佢抽乾水, 變多士質地得可以了.

之後拎上碟, 搽定植物油(冇咁fat)


而個鑊可以加油了.(也是植物油)

(大火)得到油熱後,

我通常會熄咗個火,

打蛋加少糧salt.


等到一边開始燶燶地,

便可以返轉另一边煎了!


oh!!!!  爆蛋王呢~~~~~~~~

呢張相真係影到我個種心情!(化哂)


唉~~~~~唔緊要啦...爆咗都係咁食啫!!


待另一边有少少金黃色,

可以上鑊了~~

之後到腸仔啦~~

中間開边一來易熟d,

二來香口d,

(唔使再加油)

開火至中火,

放腸仔....

 等到一边金黃色微燶,

可以反一反..再2 边煎!


頭先隻太陽蛋原本好靚..可惜穿咗!

 腸仔都可以放埋一齊,

便成功了~~~


我既午餐就係咁簡單!

(有咩辨法可以食得靚少少? 我一路食..一路滴呢!)

**

好啦..今日個post 講住咁多先~

下次再傾~!!

如果要知道技寨的動態, 可以ADD 技寨面書專頁, 隨時又會有送影相化妝大禮呢~




想搵我?
























Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。