Sunday, April 22, 2012

信心品牌, 唔怕大家真心分享! 入面登記, 可享優惠阿!

阿技很忙呢....雖然大大少少的EVENT 已經很少出席,


但係有時有些品牌, 始終都會吸引到我抽空參加呢~


就好似早前出席的醫學美容品牌REENEX, EVVUS, DERMES同ELYZE 的一個聚會,


又更加深認識這個品牌.


大家未必知道,


原來除咗醫學美容療程外,


還會有BIODERMA, Bicelle, SkinMedica, Neo Strata, NeoStrata, Exuviance, OBAGI, Endocare 都係佢地架.



哈. 或者等我同大家重提下佢地係做咩架啦~


Reenex ---鐘楚紅小姐做代言個間阿~!!



標榜可以做到膠原自生的.

阿技之前已經分享過了~





***

至於EVVUS, 呢間係著重細胞再生專家


呢間阿技都試過,

最有印象既的抽血後抽出血清,

再打返入面.

刺激返細胞更生呢~

可以係呢篇文重溫返阿~ 覺得緊張, 是正常的嗎?

***

Dermes 係脫毛專家. 記唔記得卓韻芝, 劉心悠做代言呢!!


阿技呢PART.....未試過....所以分享唔到比大家啦.

不過聽講效果真係好乾淨同埋唔會令脫毛時出現唔舒服啦~

***

Elyze係瘦身專家.

周慧敏小姐做代言人呢..

阿技試過一次, 當然唔會即時見效啦.

但係先感覺個環境,

真係好專業同好細心.

如果有機會的話...我都想試!

***
呢個EVENT 又一次提醒返我..

女人唔KEEP唔得的..

因為..女人到一個年紀..就算個樣如何年青都係避唔過歲月既痕跡.


今次EVENT , 透過GAME 同講解,

明白到唔同的療程係有唔同功效!

我明白宜街市面有好多唔同大小的醫學美容公司,

但有規模的才有信心.

就好似時代廣場的旗艦店,

超過50000平方呎,

一連三層的設計.

好有AIRLINE 貴賓室的感覺,

還有這個設計得過三項大獎呢?!

1. Asia Pacific Interior Design Awards-- Excellent Award

2. HK Designer Association Global Design Awards-- Best of the Best Award

3.Inernational Interior Design Awards --Global Excellence Award

仲有阿!!

旗艦店設有有MD Skin Solutions 專櫃,

有大家熟悉的品牌呢~

Bicelle --出名B5










雖然好多我都未試過, 但係我對佢D PRODUCT 係有信心呢~



大家想了解更多,

可以到


除咗咁..

大家可以從下面的LINK 度登記,

可以得到唔同既優惠!









Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。