Sunday, April 15, 2012

我唔注重自己的外表!! 但我想人地知我內在很美!!!

由於不想破壞大家的食慾,此POST的圖片同示範都由公仔代替

換季啦...


夏天到, 係時候換D淺色衫啦~


打開衣櫃,


所有BRA 都係深色系列..


著白衫一定會See thru!


又係時候要換新bra 啦~~


之前想買矯型內衣,


但係好貴..唔捨得阿!


所以都係入手d自己有信心的品牌bra算啦~




哎呀, 自己take 返個記錄先知道自己真係瘦咗同埋...細咗!

見到個bra bra 都有少少離罩呢~~~

加上白色衫....好易見到自己的內衣!!!! (醜)

今日決定換換換.

話說去到wacoal 度睇新款,

見到出咗編號叫做VB5309的系列,

可以做到高脇位同加U 背設計.

好似好吸引咁.

於是叫服務員幫手!

經過專業的量度後...

我要試的係....D80?


唔明..點解我明明瘦咗..但係都有D級!!?

我仲係咁厚背肌!! (慘)



顏色方面,

有藍色, 黑色, 粉紅同淺棕色

而我..

我選擇咗好多人都覺得娘的淺棕色!

其實呢隻色先係最好,

著淺色衫唔會透到阿~




點解我會選擇呢隻?

1. 好貼身, 可以全面咁包住乳房同埋唔會出現離罩情況.


加上有層彈性網布,

變得好有貼服感同軟綿綿咁!


2. 高脇設計可以有效的承托乳房的重量.

唔會出現下垂同跌帶的情況.



3. 背部U 型設計, 可以方便著DEEP 後面的露背衫.

加上呢個設計的配合,

可以防止肩帶滑落



另外, 杯型的設計,

中間沒有車線位呢~~


大家會唔會有個情況,

著用內衣出現"吱肉'的情況?




如果一吱肉,

再著緊身衫,

咁就出事啦~~~~


好彩今次我買內衣係Wacoal ,

佢既服務好好,

比到好多意見我.

要避免出現走光, 吱肉, 跌帶既情況,

好的bra bra真係唔可以缺少~

好啦..分享住咁多先..


要搵阿技化妝聯終方法?

OR
打比我!!
OR

想留意阿技同小狗汪豬日日不同的新動態?

http://facebook.com/dion.kwok <--add 我啦! (利用我做宣傳我嬲硬)

想支持或應徵阿技(技寨) GORGEOUS STAGE 的化妝MODEL,

Gorgeous Stage Fans Page <--入去LIKE啦~



Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。