Sunday, April 15, 2012

蝸牛, 逗號, 碎裂

蝸牛美容原來真係好HIT,

話說我只係一直知道韓國個度先流行用蝸牛的原液提取,

用在護膚同修護方面.


好似我一直用開TONY MOLY 的蛇, 同蝸牛美容產品,

都覺得效果唔錯.

不過近期開始用TONY MOLY 既Intense Care Snail Eye Mask.


覺得個感覺好得意.


Tony moly 的面膜我一向都有用開,

唔知大家有冇見過佢既質地,

好似一塊啫喱咁.

好貼好GEL 咁痴係面度.

效果方面,

都唔錯.

而EYE MASK 方面..

有少少出入..



就係呢2個"逗號" 可以有修護眼袋以下的乾紋同細紋.


註明係INTENSE 的, 所以全部都係精華所在!


用前請先看包裝, 說明要敷30分鐘.......咁長?


咁長時間做咩好??!! 敷住睇雜誌, 打機????


我選擇了敷住睇"盛女"!!!


一打開個包裝,

好水的啫喱!! 厚厚的敷係眼度,

個感覺好實在.


但係用時請不要用指甲拎起佢...因為會好易夾爛!!!=.=


放到上面, 由於有重量的關係..好易向下滑!

一下子唔小心...裂開咗!


30分鐘後!!! 由於精華已經吸收了,

所以啫喱都變得乾身咗..

一大力少少...就會碎哂!

用完你覺得隻眼袋位置係乾身.

沒有大量精華液殘留在面上.

屬於易吸收的性質.

不過如果想眼袋可以即時收細埋.

我建議大家放係雪櫃,

要到要用時先拎出來.

因為凍敷能有效的收眼袋,

同埋變得緊緻.

唔會咁浮腫呢~


有機會大家都試下啦~

***

要搵阿技化妝聯終方法?

OR
打比我!!
OR

想留意阿技同小狗汪豬日日不同的新動態?

http://facebook.com/dion.kwok <--add 我啦! (利用我做宣傳我嬲硬)

想支持或應徵阿技(技寨) GORGEOUS STAGE 的化妝MODEL,

Gorgeous Stage Fans Page <--入去LIKE啦~


Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。